۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۶۷۸۱۶
امام جمعه اهواز مطرح کرد؛

لزوم مطالبه گری صحیح از مسؤولان

لزوم مطالبه گری صحیح از مسؤولان
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مردم باید از مسؤولان مطالبه گری کنند و مطالبه گری تا زمانی که مورد سوء استفاده دیگران قرار نگرفته باشد، صحیح است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه در رابطه با مشکلات و مصائب پیش آمده در زمینه اقتصاد، معیشت و اشتغال بیان داشت: در این زمینه فقط شخص مقصر نیست؛ بلکه عمده مشکلات متوجه جریانی است که فرد را به این سمت می‌برد.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان با مقایسه قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: اشخاصی که ریل گزاری‌های انقلاب را قبول ندارند و بیرون از مرز‌ها را کدخدا می‌دانند؛ این افراد و جریانی که این افراد را تقویت می‌کند؛ تا زمانی که مردم آگاه نشوند این موضوع پایدار است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در عمل باید نشان دهد که انقلابی است گفت: اگر مجلس می‌خواهد استیضاح کند؛ باید جریان غیرانقلابی را مورد استیضاح قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پایان با بیان اینکه نباید نظام را با چالش رو به رو کنیم اظهار داشت: حفظ نظام واجب است؛ مطالبه گری تا زمانی مورد سوء استفاده دیگران قرار نگرفته باشد صحیح است؛ البته به جهت مطالبه گری صحیح باید از طریق مسؤولان وارد عمل شد./۹۴۵۴/پ210/ب1
ارسال نظرات