۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۳۴۷۱۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

جبهه مقاومت تا بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه ساکت نمی نشیند

جبهه مقاومت تا بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه ساکت نمی نشیند
حجت الاسلام بابائیان گفت: آمریکایی ها بدانند جبهه مقاومت تا بیرون راندن آن‌ها از منطقه ساکت نخواهد نشست.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تقدیر از سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکایی‌های جنایت کار گفت: موشک باران پایگاه تروریست‌های آمریکایی پاسخی به جنایت‌های سردم داران این رژیم فاسد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها در یک دهه اخیر خاورمیانه را به آشوب کشیدند، خاطرنشان کرد: در میان سکوت و بردگی کشور‌های عربی، تنها جمهوری اسلامی است که با قدرت در برابر آمریکایی‌ها ایستاده است.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آمریکایی‌ها باید به حضور فساد برانگیز خود در منطقه پایان دهند، تصریح کرد: امروز به برکت خون پاک شهید سلیمانی یک حس تنفر منطقه‌ای در میان همه ملت‌های مسلمان به وجود آمده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور آحاد مردم در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی را بسیار حیرت انگیز دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی علیرغم تلاش‌هایی که کردند، اما نتوانستند این حضور میلیونی را سانسور کنند.
 
وی با بیان این که این حماسه عظیمی که مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی خلق کردند تو دهنی بزرگی به دشمنان و بدخواهان ملت ایران بود، افزود: شهادت سپهبد سلیمانی موجب ایجاد یک خیزش تازه‌ای در منطقه شده است.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که امروز یکی از بهترین راه های بیرون راندن آمریکایی‌های تروریست در منطقه، وحدت امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر همه ملت‌های مسلمانان با هم متحد شوند می‌توانند منطقه را از حضور تروریست‌های آمریکایی پاک کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از سیاست مداران جهان از حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در تحیر هستند، افزود: اخلاص و تقوای شهید سلیمانی او را به یک الگو و اسوه در جامعه اسلامی تبدیل کرد.
 
وی با اشاره به این که آمریکایی‌ها شکست سنگینی از فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب خورند، بیان داشت: دولتمردان تروریست آمریکا باید بدانند که جبهه مقاومت تا بیرون راندن آن‌ها از منطقه ساکت نخواهد نشست./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات