۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۳۴۶۷۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مجلس شورای اسلامی باید از وجود افراد ناصالح پاک بماند

مجلس شورای اسلامی باید از وجود افراد ناصالح پاک بماند
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره تشدید فشارها در ایام اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها گفت: مجلس شورای اسلامی باید از وجود افراد ناصالح پاک بماند، افزود:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین شهادت سردار سپهبد سلیمانی، به اهمیت جایگاه نظارت و بازرسی بر انتخابات گفت: به طور معمول فشار و حجم کار در این ایام بسیار بالا است و هر چه به اعلام نتایج بررسی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم این فشار‌ها بیشتر می‌شود.
 
وی با تأکید براین که مجلس شورای اسلامی باید از وجود افراد ناصالح پاک بماند، افزود: همواره ما با یک دو گانگی در نطارت مواجه بودیم و برخی از گروه‌های سیاسی نیز این دو گانگی‌ها را بیشتر می‌کنند و اگر در مسند قدرت نیز باشند این دوگانگی‌ها بیشتر خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید زمینه کاهش اختلاف دیدگاه‌ها در جامعه فراهم شود، گفت: ما باید تعاریف خود را برای افراد صالح و ناصالح نزدیک‌تر کنیم.
 
وی با اشاره به این که برخی افراد دیدگاه تسامحی بیشتری دارند که شاید برای بالا بردن مشارکت در انتخابات است، افزود: نمی‌توان به بهانه مشارکت بیشتر مردم از برخی شاخص‌های مهم صرف نظر کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که گروه‌ها و جریان‌های سیاسی با قدرت تحقیقات ما آشنا نیستند، گفت: نیاز داریم تا قوت تحقیقات خود را برای آن‌ها تبیین کنیم و مستند سازی مکتوب و روشن داشته باشیم.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که خوشبختانه در این دوره هیأت‌های اجرایی بهتر عمل کردند و به این مسأله به دلیل انتخاب صحیح اعضاء بوده است، افزود: باید هماهنگی‌ها میان بدنه و رأس بیشتر تقویت شود.
 
وی با تأکید براین که باید اختلافات به حداقل ممکن برسد، گفت: اگر عاقلانه رفتار شود حتی با وجود اختلاف نظر‌ها تنش ایجاد نخواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص سردار سپهبد شهید سلیمانی افزود: ایشان فرمودند شهید سلیمانی تدبیر و شجاعت را با هم داشت و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که دینداری و عاقل بودن سبب پرهیز از حاشیه سازی و دوری از گناه می‌شود، بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای کاهش اختلافات در این رویداد مهم استفاده شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات