۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۷۶۱۰۰
فرمانده سپاه امام صادق بوشهر خبر داد؛

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم بوشهر برای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی خبر داد.
گروه جهادی مدرسه علمیه امام خامنه ای بجنورد

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار علی رزمجو با اشاره به اعزام گروه جهادی به مناطق کم برخوردار استان بوشهر، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مناطق محروم و کم‌برخوردار استان گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و آموزشی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی، رسیدگی به مناطق محروم از رسالت‌های سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: 105 گروه جهادی در بوشهر مشغول محرومیت‌­زدایی بر مبنای تکلیف­‌مداری در نقاط مختلف محروم استان بوشهر هستند.

وی تصریح کرد: امروز دانشجویان بسیجی ناحیه دانشجویی عمار استان با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان در روزهایی که از درس فارغ هستند به جای اینکه به استراحت بپردازند به صورت داوطلبانه و مشتاقانه با هماهنگی مسئولان محلی به مناطق صعب‌­العبور و محروم آمده و با مشارکت مردم مشغول ساخت و ساز واحدهای مسکونی، مسجد و سایر موارد لازم برای خانواده­‌های محروم و مستضعف هستند.

سردار رزمجو با بیان اینکه این پروژه‌­ها یا به بهره‌­برداری رسیده و یا در آینده نزدیک به بهره‌­برداری می­‌رسند افزود: اعزام اردوهای جهادی در همه فصول سال انجام می‌شود که در فصل تابستان حضور دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان حال و هوایی خاصی به این برنامه جهادی می‌دهد.

منبع: فارس

ارسال نظرات