۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۲۲۵۰۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛

«حادثه خبر نمیکند» بهانه ای برای مسؤولان

ادعای سیاسی در کنار پیکر دانش‌آموزان هرمزگانی، خشم چهره‌ها و کاربران مجازی از تکرار حوادث رانندگی، دست برتر انصارالله در یمن، شاهنامه شهادت، مذاکره کردید یا دیکته نوشتید؟!، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ادعای سیاسی در کنار پیکر دانش‌آموزان هرمزگانی، خشم چهره‌ها و کاربران مجازی از تکرار حوادث رانندگی، دست برتر انصارالله در یمن، شاهنامه شهادت، مذاکره کردید یا دیکته نوشتید؟!، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به تصادف دردناک دانش آموزان هرمزگانی پرداختند.

روزنامه افکار طی یادداشتی به حادثه تلخ بامداد جمعه پرداخت و اشاره داشت که مسؤولان کشوری نباید پشت جمله معروف« حادثه خبر نمیکند» قایم بشوند و همه چیز را به قضا و قدر بسپارند بلکه باید همه مسؤولان و نهاد ها برای جلوگیری و کاهش اینگونه حوادث تلاش مضاعف کنند.

در ادامه این در یادداشتی دیگر به ابراز همدردی و خشم چهره ها و هنرمندان و کاربران فضای مجازی در پی حادثه تلخ داراب پرداخت که بیشتر هنرمندان و چهره ها از تکرار اینگونه حوادث تلخ که این سال ها با وجود امکانات بیشتر به مراتب بیشتر دیده می شود انتقاد کردند و  از مسؤولان درخواست کردند که دیگر از این حوادث تلخ اصلا یا کمتر دیده شود.

گفتنی است در ادامه رسانه های دیگر موضوعات مختلفی از جمله مسأله برجام  را دنبال کردند که در ذیل به آنها اشاره شده است که با هم می خوانیم.

ادعای سیاسی در کنار پیکر دانش‌آموزان هرمزگانی

روزنامه افکار نوشت: در دوره های قبل از دولت یازدهم شاهد حوادث دلخراشی بوده‌ایم اما پس از وقوع این گونه حوادث شاهد آن بودیم که جریان های سیاسی از جمله اصلاح طلبان با حمله به دولت وقت و نمک‌پاشی بر زخم بازماندگان حادثه، ادعا می‌کردند که در دوره مدیریت آنها چنین حوادثی رخ نمی‌دهد.

ادامه مطلب...

دست برتر انصارالله در یمن

روزنامه فرهیختگان طی یادداشتی نوشت: سیدعلی‌اصغر قریشی عنوان کرد: مطالعه تاریخ یمن نشان داده که جنگ‌های این کشور طولانی است. اما در جنگ اخیر این کشور انصارالله دست برتر را پیدا کرده است.

ادامه مطلب...

شاهنامه شهادت

روزنامه وطن امروز نوشت: آن‌هایی که می‌خواستند ذائقه ما را عوض کنند، تحویل بگیرند! و ببینند که ما جز شهدا، قهرمانی را اختیار نخواهیم کرد! پس ۳۱ سال بعد هم، باز از «محسن حججی» خواهیم نوشت! و خواهیم نوشت قصه جوانمردان ۲۵ ساله را!

ادامه مطلب...

خشم چهره‌ها و کاربران مجازی از تکرار حوادث رانندگی

روزنامه افکار نوشت: بسیاری از چهره‌های سرشناس کشورمان در کنار کاربران شبکه‌های اجتماعی از تکرار حوادث مرگبار جاده‌ای و بی‌توجهی مسئولان انتقاد کردند.

ادامه مطلب...

مذاکره کردید یا دیکته نوشتید؟!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: اگر برجام بسیار دقیق نوشته شده است! چرا حریف هر از چندگاه با استناد به برخی از بخش‌های دو پهلوی آن که متاسفانه به هنگام تدوین برجام از نگاه تیم مذاکره‌کننده پنهان مانده است، باج‌های تازه می‌خواهد؟!

ادامه مطلب...

از فرزندان عزیز مهندس بازرگان تا فرزندان عزیز دکتر یزدی

نحوه مواجهه اصلاح‌طلبان با فوت مرحوم دکتر یزدی – در بعد محتوایی - سند محکمی برای قضاوت درباره مفهوم اصلاح‌طلبی در کشور است، بنابراین هدف از این وجیزه نه پرداختن به یزدی که تأملی در اندیشه اصلاح‌طلبی است.

ادامه مطلب...

شوالیه غائله‌ها باز هم دروغ، باز هم فریب

باز هم مصطفی تاجزاده؛ عضو مرکزیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین (انقلاب) که در تمامی بحران‌های مهم جمهوری اسلامی از غائله ۱۸ تیرماه گرفته تا ماجرای ۸۸ نقش داشته و او را شوالیه غائله‌ها می‌خوانند.

ادامه مطلب...

شایان ذکر است برخی از رسانه ها هم به شهادت و تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی پرداختند که همچنان در سطح کشور آثار و برکات این شهید بزرگوار جریان دارد و مردم عزیز بی صبرانه منتظر پیکر پاک این شهید بی سر هستند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات