۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۵۰۵۸۷۵
مدیر روابط عمومی نمایشگاه قرآن:

بیش از یک میلیون و ٤٠٠ هزار نفر از نمایشگاه قرآن بازدید کردند

مدیر روابط عمومی نمایشگاه قرآن گفت: بیش از یک میلیون و ٤٠٠ هزار نفر در طول ١٨ روز برپایی نمایشگاه قرآن از این نمایشگاه بازدید کردند.
نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، سید مهدی جعفری، مدیر روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: در طول ١٨ روز برپایی نمایشگاه قرآن بیش از یک میلیون و ٤٠٠ هزار نفر از نمایشگاه قرآن بازدید کردند.

وی افزود: بنابر اعلام تیم جمعیت شماری کمیته روابط عمومی این آماری است که از درب های ورودی نمایشگاه، تعداد تردد خودروها در پارکینگ، حجم ورودی خوددروها به پارکینگ، تعداد سفرهای از طریق خودروهای آنلاین به مقصد مصلی، ورودی مترو بهشتی و مصلی، تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد شمارش شده است.

روابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن ادامه داد: هر شب بیش از ١٠ رجل سیاسی اعم از نمایندگان مجلس، وزرا، معاونان وزارتی، هنرمندان سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، ورزشکاران اعم از فوتبالیستان، هنرهای رزمی و...، خادم قرآن در نمایشگاه شرکت داشتند.

جعفری خاطر نشان کرد: هر شب بیش از ٤٠ رسانه داخلی و خارجی به صورت مکتوب، برخط و رادیویی و تلویزیونی ا اخبار نمایشگاه را پوشش دادند و براساس اعلام گروه رصد ستاد خبری روزانه بیش از ٧٠ خبر از خروجی رسانه های منتشر و بیش از ٩ بخش زنده و رادیویی از صدا و سیما پخش می شد.

وی در پایان ضمن تشکر از رسانه هایی که در پوشش اخبار نمایشگاه همت گماردند تصریح کرد: آمار رسانه هایی که اخبار نمایشگاه را پوشش دادند به واقع مثال زدنی بود و رکوردی بی سابقه را برای نمایشگاه قرآن به ثبت رساند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات