۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۹۶۵۵۷
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی مستلزم مجاهدت است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: اگر امروز دشمنان تهدیدات خود را عملی نمی‌کنند به واسطه اقتداری است که در نیروهای مسلح به طور کامل وجود دارد از این رو برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی باید مجاهدت کرد و برای جانفشانی در راه پاسداری از انقلاب باید رویکرد انقلابی و جهادی وجود داشته باشد.
حجت الاسلام اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با فرمانده سپاه استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزارشد، با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح کرد گفت: اقتدار نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه و ارتش ایران اسلامی سبب ایجاد رعب و وحشت در وجود دشمنان نظام جمهوری اسلامی شده و استکبار جهانی در برابر قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی مستأصل است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: اگر امروز دشمنان تهدیدات خود را عملی نمی‌کنند به واسطه اقتداری است که در نیروهای مسلح به طور کامل وجود دارد .

وی با بیان این که برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی باید مجاهدت کرد، خاطرنشان کرد: برای جانفشانی در راه پاسداری از انقلاب باید رویکرد انقلابی و جهادی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه ابراز کرد: در حال حاضر به برکت خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنینی قدرت نیروهای مسلح شاهد امنیت پایدار در مرزهای کشور هستیم و این مسئله سبب شده که ایران به عنوان امن‌ترین کشور دنیا شناخته شود.

عضو خبرگان رهبری در پایان گفت: آمریکا و اسراییل از توان موشکی ایران در هراس هستند که این مهم به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه انقلاب اسلامی حاصل شده است./873/۱۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات