۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۸۹۵۷۸
شهردار قم:

هماهنگي مديران استان فرصتي براي رشد و توسعه قم است

شهردار قم با تقدير از همراهي ارگان‌هاي نظارتي با شهرداري براي تقويت انسجام و هماهنگي در مديريت شهري گفت: هماهنگي مديران استان فرصتي براي رشد و توسعه قم است.
شهردار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در ديدار مديران شهري با رئيس دادگستري استان قم، با اشاره به گزارشي از اقدامات شهرداري در سال ۹۵ اظهار كرد: شهرداري براساس برنامه پنج ساله بودجه دو هزار ميليارد توماني را به شورا ارائه داد كه با احتساب فاينانس مترو اين بودجه قريب به ۴ هزار ميليارد تومان خواهد شد.

شهردار قم خاطرنشان كرد: شهرداري قم در مسيري قرار گرفته كه در آينده بر محور نقشه راه حركت خواهد كرد تا بتواند كمبودها و نيازمندي‌هاي شهر را برطرف كند.

وي با تقدير از همراهي ارگان‌هاي نظارتي با شهرداري براي تقويت انسجام و هماهنگي در مديريت شهري خاطرنشان كرد: هماهنگي و همراهي كه امروز شكل گرفته بايد به عنوان يك فرصت براي رشد و پيشرفت شهر قم به كار گرفته شود.

شهردار قم با بيان اينكه مطالعات فاز اول و دوم پروژه باغ پرندگان انجام شده است اظهار كرد: اين پروژه امسال اجرايي خواهد شد و به زودي شاهد بهره‌برداري از اين مجموعه خواهيم بود.

وي با تاكيد بر اينكه تجهيزات لازم براي استقرار تله سيژ در قم خريداري شده است گفت: به زودي اين مجموعه تفريحي نيز نصب و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

سقائيان‌نژاد با اشاره به طرح‌هاي تفريحي و گردشگري آكواريوم شهري، تله كابين و... گفت: در سال گذشته بالغ بر ۳۳۰ هكتار فضاي سبز در شهر قم توسعه پيدا كرد و ۴۵۰ هزار اصله درخت نيز كاشته شد.

وي با تاكيد بر اقدامات شهرداري قم در حوزه فضاي سبز و توسعه بوستان‌ها گفت: برنامه ايمن‌سازي بوستان‌ها به طور كامل اجرايي شد و ۹۰ ست جديد بازي نيز براي بوستان‌ها خريداري شد.

شهردار قم به ايمن‌سازي آبنماهاي شهري اشاره كرد و گفت: اكثر آبنماهاي شهر قم ايمن نبود و خاموش بودند كه ايمن‌سازي شد و در اختيار مردم قرار گرفت.

وي به كلنگ‌زني ۱۰ مجموعه فرهنگي و تفريحي در شهر قم اشاره كرد و گفت: امسال رديف‌هاي بودجه‌اي براي كمك به مساجد، كانون‌هاي فرهنگي و اقدامات اين بخش اختصاص داده‌ايم./872/د102/ی

ارسال نظرات