۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۳۲۱
امام جمعه بروجرد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نماد هوشیاری و بیداری ملت ایران است

امام جمعه بروجرد 22 بهمن را از روزهای با عظمت در تاریخ انقلاب دانست و گفت: گرامیداشت این روز و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد هوشیاری و بیداری این ملت در برابر دشمنان انقلاب است.
22 بهمن

حجت الاسلام حسن ترابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اینکه پس از گذشت 38 سال انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده است، عنوان داشت: پشتوانه مردمی و وحدت و اتحاد رمز پیروزی و بقای این انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در بهمن ماه 57 با سر دادن شعار همبستگی حول محور امام خمینی(ره) رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند، افزود: امروز نیز ملت ایران با حضور در صحنه های انقلاب تبعیت خویش از رهبری و آرمانهای انقلاب را به نمایش می گذارند.

امام جمعه بروجرد 22 بهمن را در تاریخ انقلاب با عظمت خواند و اظهار داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه وظیفه ای همگانی است.

حجت الاسلام ترابی بیان داشت: مردم با شرکت در راهپیمایی این روز تاریخی هوشیاری و بصیرت خود را به نمایش می گذارند و به دشمنان انقلاب ثابت کرده و وحدت و همدلی خود را به نمایش می گذارند.

وی پیام حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: این حضور امتحانی بزرگ برای ملت ایران است و این ملت همچون سالهای گذشته از این امتحان سربلند می شوند.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: حضور پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده توطئه های دشمن بوده و همواره سبب ناامیدی دشمنان در زمینه ضربه به این انقلاب و نظام می شود.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان پشتوانه عظیم و سرمایه اصلی انقلاب همانگونه که در دوران پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و در برابر فشار تحریم ها سربلند بودند و پای این انقلاب و نظام ایستادند، امروز نیز با حضور در صحنه های انقلاب پایبندی خود را از آرمانهای انقلاب به نمایش می گذارند.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت قدردان بودن از حضور و حمایت مردم از نظام، انقلاب و مسؤولان خاطرنشان کرد: در این راستا مسؤولان با خدمت به این ملت و تلاش برای برطرف سازی مشکلات آنان باید قدردان این حضور و پشتیبانی باشند./302/9459/ب1

ارسال نظرات