۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۵۰۰۳۲
فرمانده سپاه بابلسر:

ستاد پشتیبانی اربعین حسینی در بابلسر ایجاد می شود

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و اهمیت موضوع پیاده روی اربعین حسینی، گفت: برای خدمات رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی بابلسر، ستاد پشتیبانی در این شهرستان ایجاد می شود.
فرمانده سپاه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، سرهنگ سید موسی حسین‌نژاد، فرمانده سپاه بابلسر امشب در جلسه ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران در محل سپاه این شهرستان با اشاره به اهمیت توجه به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی بیعت بزرگ جامعه اسلامی با راه حسینی و فریاد بلند هیهات منا الذله است.
وی به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع پیاده روی اربعین حسینی پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری نگاه ویژه و خاصی را به گردهمایی و پیاده روی اربعین حسینی دارند زیرا این مساله موجب وحدت و همدلی میان محبان اهل بیت(ع) و وحشت دشمنان آنها می شود.
فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به مردمی بودن موضوع پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: مردم ما مردمی ولایتمدار و محب اهل بیت(ع) هستند و عشق به سیدالشهدا(ع) در اعماق جان آنها نفوذ کرده است.
وی ادامه داد: مردم برای راه حسینی  تا پای جان در میدان حاضر هستند و با تمام وجود همه زندگی خود را در این مسیر می گذارند.
سرهنگ حسین نژاد با بیان این مطلب که خدمت برای اربعین حسینی وظیفه تک تک ما است، خاطرنشان کرد: شهرستان بابلسر شهری ولایی و مذهبی است و مردم این شهرستان با تمام وجود در این مسیر خدمت می کنند.
وی با اعلام آمادگی  برای به خدمت گرفتن ظرفیت پایگاههای بسیج برای جمع آوری نذورات در اربعین حسینی، تصریح کرد: با توجه به راه اندازی چند موکب از استان مازندران در مسیر پیاده روی زائران حسینی اربعین، از ظرفیت پایگاه های بسیج برای جمع آوری نذورات این شهرستان استفاده می شود.
فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به تقدیم پنج شهید مدافع حرم از شهرستان بابلسر، گفت: مردم بابلسر بیشترین شهید مدافع حرم را در سطح مازندران تقدیم مسیر حسینی به عنوان مدافع حرم نموده اند و با داشتن 5 شهید مدافع حرم، این را به عینه به اثبات رسانده اند.
وی تاکید کرد: برای خدمات رسانی به زائران پیاده روی اربعین حسینی، یک گروه پشتیبانی ایجاد می شود.
حسین راد، مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه اربعین حسینی، بیعت بزرگ آزادیخواهان جهان برای دفاع از مظلوم و مقابله با استکبار ظالمان است، اظهار داشت: مراسم بزرگ اربعین حسینی اعلام آمادگی جهان اسلام برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) و تحقق آرمان بلند مهدویت است.
وی با اشاره به این نکته که مردم مازندران به نام مردم علوی و ولایی مشهور هستند، خاطرنشان کرد: مردم مازندران در همه عرصه های ولایی و نیز عشق و ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار به ویژه سید الشهدا(ع) پیشگام هستند.
مسؤول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران با اشاره توزیع کیسه های ویژه برنج نذری برای موکب های ایام اربعین، اظهار داشت: طرح نذر قدم های اربعین برای جمع آوری نذورات سه شهرستان بابل، بابلسر،‌ فریدونکنار و نیز برنج های اهدایی کشاورزان برای استفاده در موکب های عراق در ایام اربعین اجرا می شود.
وی ادامه داد: این کیسه ها با آرم ستاد اربعین و با حضور نمایندگان این ستاد در اختیار مردم قرار می گیرد.
راد با اشاره به برنامه های این ستاد برای اسکان و پذیرایی از زائران حسینی به ویژه مردم ولایتمدار این سه شهرستان، گفت: امسال بنای کار ما فقط اسکان در شهر کربلا است و با توجه به مشکلات ایجاد شده در سال گذشته، قصد اعزام زائران را در ایام اربعین حسینی نداریم و در زمینه اسکان و پذیرایی درموکب از زائران برنامه هایی تدارک دیده شده است.
وی افزود: رایزنی های خوبی با برخی از مقامات عراقی از جمله وزیر اوقاف شیعی عراق، استاندار کربلا و شورای شهر کربلا جهت ایجاد تسهیلات برای زائران حسینی در اربعین حسینی از سوی ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران انجام شده است./202/1313/ب1

ارسال نظرات