۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۱۵۷۹۰
حجت الاسلام جوادی:

جنگ نرم مؤلفه‌های ارزشی ما را هدف گرفته است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه نوزده تهران گفت: جنگ نرم مؤلفه های ارزشی ما را هدف گرفته است، یکی از مولفه های ارزشی ما غیرت و عفاف است که دشمن به خوبی برای آن برنامه ریزی می کند، پس جوانان ما باید به خوبی حواس خود را جمع کنند.
جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، حجت الاسلام رسول جوادی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه نوزده تهران در مراسم اختتامیه تسنیم که پیش از ظهر امروز در بوستان ولایت سالن استاد شهریار برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجراظهار داشت: امیدوارم آغاز ٣٨سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی برای مردم ایران خوب و مبارک باشد و بتوانیم انقلاب امام خمینی(ره) را به انقلاب حضرت ولی عصر امام مهدی(عج) متصل کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به خاطرات شهید مطهری در سفرشان به پاریس خدمت امام خمینی(ره) بیان کرد: پس از اینکه شهید مطهری در سال٥٢ به روستای نوفل لوشاتو خدمت امام راحل رفتند و برگشتند، در رابطه با اینکه امام راحل را چگونه یافتید چهار ویژگی را مطرح کردند.

 

حجت الاسلام جوادی در ادامه گفت: شهید مطهری ابتدا امام راحل را اینگونه مطرح کرد که ایشان به خدا ایمان زیادی داشتند و رابطه بسیار محکمی را بین خود و خدای خود ایجاد کرده بودند.


معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه نوزده با بیان اینکه امام راحل در زمان جنگ نیز آشفته و ناراحت نبودند، چون ایمان قوی داشتند، تصریح کرد: انسان های عادی اتصال ضعیفی با خدا دارند و هر کس بتواند به سرچشمه همه خوبی ها و زیبایی ها که خداوند متعال است، متصل شود همچون امام راحل موفق است.

 

وی با اشاره به اینکه سرمنشأ نشاط و شادی عالم خداوند است، افزود: هر کسی که به سرمنشأ اصلی یعنی خداوند متصل نشود افسرده و ضعیف می شود،در دین اسلام زیارت برادر دینی همانند دیدار خدا در عرش است چون انسان از انرژی مثبت طرف مقابل خود استفاده می‌کند،در واقع نشاط و انرژی که خداوند به انسان می دهد ماندگار است.


حجت الاسلام جوادی در رابطه با دومین ویژگی امام راحل از سوی شهید مطهری گفت:امام راحل ایمان بسیار قوی به هدفش داشت،چیزی که این روزها شاهد آن نیستیم.امروزه مردم بدون هدف زندگی را سپری کرده و عمر با ارزش را بیهوده می‌گذرانند ،در اصل هدف واقعی که اتصال به خداوند است را پیدا نکرده و دل خود را به موضوعات بیهوده مشغول می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به سومین ویژگی امام راحل از جانب شهید مطهری بیان کرد: امام راحل به راه و روشی که در پیش گرفته بود ایمان قلبی داشت،امام سعی کردند با اعلامیه ها و نوار های صوتی به تقلید از جد بزرگشان امام حسین(ع) جامعه را تحریک کنند و به مقصد اصلی برسانند.

 

حجت الاسلام جوادی اظهار داشت:شهید مطهری ویژگی چهارم امام را در شناخت ایشان از مردم ایران عنوان کرده است ،مردمی که با غیرت و با شهامت هستند، مردم ما هم در دوران انقلاب و هم جنگ تحمیلی ذره ای از وطن،ناموس و غیرت خود را به دشمن ندادند و به راستی که امام راحل مردم ما را به خوبی شناخته بود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه نوزده با بیان اینکه ما باید این انقلاب پرشکوه را حفظ کنیم گفت:آیت الله قندهاری که در مقام پاسخ‌گویی سؤالات شرعی اجنه بودند در عالم رویا دیده بودند که مدال ولایت از سینه امام راحل برداشته شده و بر سینه رهبر عزیزمان آقای خامنه ای گذاشته شده، پس ما باید پیرو ولایت فقیه باشیم.

 

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع نیروهای هوایی ارتش اذعان کرد:همانطور که رهبر عزیزمان گفتند جنگ نرم مؤلفه های ارزشی ما را هدف گرفته است،یکی از مولفه های ارزشی ما غیرت و عفاف است که دشمن به خوبی برای آن برنامه ریزی می‌کند،پس جوانان ما باید به خوبی حواس خود را جمع کنند.

 

حجت الاسلام جوادی در پایان افزود: سعی کنیم در زندگی همچون امام راحل ایمان به خدا، هدف و راه و روش را یاد بگیریم تا بتوانیم در زمره سربازان امام عصر (عج) باشیم./9591/202/ب2

ارسال نظرات