۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۳۴۲
امام جمعه دزفول:

مجامع بین المللی به سکوت مرگبار خود در برابر جنایات غزه پایان دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول گفت: مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشری سکوت مرگبار خود را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه پایان داده و برای یک بارهم شده اسرائیل غاصب را محکوم به نقض حقوق بشر کنند.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حمله همه جانبه اسرائیل غاصب به غزه را از شدیدترین حملات این رژیم جعلی به مردم بی گناه خواند و اظهارداشت: مسلمانان نزدیک به 70 سال است که هزینه امنیت یک رژیم جعلی را می دهند و هیچ نهاد بین المللی نیز از آنها حمایت نمی کند.

 

امام جمعه دزفول گفت: مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشری سکوت مرگبار خود را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه پایان داده و برای یک بارهم شده اسرائیل غاصب را محکوم به نقض حقوق بشر کنند.

 

وی افزود: با جنایات اسرائیل غاصب و حمایت آشکاری که مدعیان حقوق بشر از به خاک و خون کشیدن کودکان می کنند نشان می دهد که این مدعیان بویی از حقوق بشر نبرده اند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به حوادث سال 88 در ایران و مانور تبلیغاتی غرب درباره عدم رعایت حقوق بشر در ایران گفت: در سال 88 و در پی کنترل آشوب ها در ایران، جامعه جهانی ایران را متهم به زیرپا گذاشتن حقوق بشر کرد اما امروز شاهد سکوت مجامع بین المللی درخصوص کشتار کودکان و مردم مظلوم غزه هستیم.

 

امام جمعه دزفول با بیان این که مردم مسلمان دنیا بیدارند و این جنایات را محکوم می کنند، تصریح کرد: برخی از حکام کشور های عربی برای حفظ تاج و تخت پادشاهی خود در برابر این جنایات سکوت کرده اند که باید در روز قیامت پاسخگوی خداوند باشند.

 

وی با اشاره به این که روز قدس برای مسلمانان روزی بزرگ بوده و تبدیل به مبارزه مستضعفین در مقابله با مستکبران شده است، اظهارداشت: هر ساله در روز قدس مسلمانان با وحدت، دشمن قرآن و اسلام را محکوم کرده و بزرگ‎ترین مانور ضد حقوق بشری را در دنیا رقم می زنند و خوشبختانه امسال نیز مردم بار دیگر وحدت و همدلی خود با مردم مظلوم غزه را نشان دادند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: مردم غزه بدانند جز با پایداری و مقاومت به نتیجه و پیروزی دست نخواهند یافت و هیچ ملتی با خواهش و تمنا نمی تواند حقوق خود را دریافت کند.

 

امام جمعه دزفول با بیان این که شهادت طلبی نقطه قوت مسلمانان است، تصریح کرد: ملتی که برای آرمان ها، استقلال و آزادی خود حرکت کند بر اساس سنت الهی به یقین پیروز خواهد شد./9462/ت302/ب2

ارسال نظرات