۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۷۳۸۹۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تحقق حماسه اقتصادی در گرو مشارکت همگانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تحقق حماسه اقتصادی را در گرو مشارکت همگانی بیان کرد و افزود: حماسه اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب با حضور یک بخش شکل نمی گیرد؛ همه موظفند از مردم گرفته تا مسؤولان و فعالان عرصه اقتصادی، که با تمام توان وارد میدان عمل شوند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در جمع فعالان اقتصادی این استان، با بیان این که هدف از شکل گیری مجموعه صنعت، معدن و تجارت، خلق حماسه اقتصادی است، اظهار داشت: حماسه سیاسی 24خرداد، حاصل احساس مسؤولیت فرد فرد مردم ایران بود و خلق آن حماسه نشان داد که اگر بخواهیم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اظهار امیدواری از تحقق یافتن حماسه اقتصادی افزود: ما ملتی هستیم که هرگاه ولی و رهبرش از او درخواستی داشته باشد، کوتاهی نمی کنیم و برای لبیک گویی به فرمایشات ایشان از جان مایه می گذاریم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به توانمندی های این استان در بخش های مختلف، تصریح کرد: رشد صورت گرفته در بخش های تولیدی و صنعتی استان، در سال های گذشته بسیار چشمگیر بوده است؛ اما در شأن و جایگاه استان نیست.

امام جمعه شهرکرد به دو جریان حق و باطل که بر تمام عالم هستی حاکم است، اشاره کرد و گفت: شرایط امروز ما با گذشته بسیار فرق دارد، از آن جهت که امروز بر خود می بالیم که زیر پرچم حق فعالیت اقتصادی انجام می دهیم و آب و نانی را برای مردم فراهم می آوریم که زمینه ساز رستگاری آن ها است.

رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که غرب فقط به فکر سیر کردن شکم مردمش هست، اظهار داشت: ملاک رسیدن به حق، تنها مسلمانی نیست؛ بلکه این مهم است که مسلمان تحت کدام مسیر در حال حرکت است و زیر پرچم کدام جریان قرار دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری امیدواری را نخستین شرط تحقق حماسه اقتصادی بیان کرد و ادامه داد: امید در کار و ارده مصمم حرف نخست را می زند و یأس و نامیدی هم انسان را از هرکاری باز می دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که در همه کارها باید از خداوند متعال کمک گرفت نه کس دیگری، ابراز داشت: به سلامت کار خود بیاندیشید چرا که مهمترین زاویه فرهنگ کار، سلامت کاری است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سلامت کاری یعنی کاری بدون عیب و مطلوب به مردم ارائه کردن و این یعنی، بکوشیم کیفیت فدای کمیت نشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تحقق حماسه اقتصادی را در گرو مشارکت همگانی بیان کرد و افزود: حماسه اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب با حضور یک بخش شکل نمی گیرد؛ همه مؤظفند از مردم گرفته تا مسؤولان و فعالان عرصه اقتصادی، که با تمام توان وارد میدان عمل شوند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

گفتنی است، در پایان این همایش از فعالان اقتصادی و تولیدگران نمونه استان، تقدیر و تشکر به عمل آمد./9457/پ202/س

ارسال نظرات