۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۲۹۹۸۰
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:

بدحجابی مایه شرمندگی نظام اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه در جامعه بدحجابی بیداد می کند و معضل بدحجابی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این امر مایه شرمندگی نظام اسلامی است.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان در دیدار با جمعی از بانوان فرهنگی استان با اشاره به اهمیت مساله فرهنگ گفت: مسائل فرهنگی مهمترین مساله کشور است.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در باره اهمیت مسأله فرهنگ گفت: اگر بخواهیم مساله فرهنگ را به صورت معمولی نگاه کنیم اشتباه بزرگی کرده ایم چرا که مسأله فرهنگ بر مسأله اقتصاد و سیاست ارجحیت دارد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: باید همه در عرصه فرهنگ همه اهتمام خود را به کار گیریم چرا که انقلاب اسلامی ایران یک حرکت و انقلاب فرهنگی بود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گاهی نتایج زود و گاهی دیر به ثمر می رسد و گاهی فعالیت کوچکی در زمینه فرهنگ می تواند آثار بزرگی در جامعه ایجاد کند و در زمینه می توان به ایجاد حوزه علمیه قم به وسیله آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حایری اشاره کرد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: بانو مجتهده امین در اصفهان فعالیت خود را به جایی رساند که آیت الله نجف آبادی در منزل ایشان درس خارج می گفت و ایشان توانست منشأ آثار فراوانی در این عرصه باشد و شاگردان فراوانی را تربیت کند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با امکانات کم نباید مایوس شویم و باید راه خود را ادامه دهیم و کوتاهی ها و نقصان های موجود در عرصه فرهنگ نباید ما را آزرده خاطر کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی ابراز داشت: متأسفانه در جامعه بدحجابی بیداد می کند و معضل بدحجابی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این امر مایه شرمندگی نظام اسلامی است.

 

وی در پایان گفت: در جامعه ای که خانواده شهدا هنوز زنده هستند و هر روز شهدای مقاومت و دفاع مقدس به کشور وارد می شوند وجود معضلاتی چون بدحجابی، نا بخشودنی است./979/پ202/ج1

ارسال نظرات