۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۲۷۴۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

آیین تجلیل از چهره‌های شاخص قرآنی استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: آیین تجلیل از چهره‌های شاخص قرآنی استان سمنان با حضور رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی و فعالان این عرصه در سمنان برگزار می‌شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا از شاهرود، حجت الاسلام علی شکری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه این همایش عصر چهارشنبه به میزبانی مجتمع ولایت شهر سمنان برگزار می شود، اظهار داشت: در این همایش از ده چهره فعال و شاخص حوزه قرآن کریم استان سمنان تجلیل به عمل می‌آید.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: این آیین برای دومین بار در استان سمنان برگزار می‌شود و نخستین دوره تجلیل از چهره های قرآنی این استان پنج سال گذشته با تجلیل از ۱۰چهره با سابقه این عرصه برگزار شده است.

 

وی همچنین اضافه کرد: این همایش روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۵، از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات مجتمع ولایت سمنان برگزار و سخنرانی مهدی قره شیخلو رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی و اهدای لوح و جوایز به فعالان قرآنی از اهم برنامه‌های آن است.

 

حجت الاسلام شکری خاطر نشان کرد: این همایش یک روزه قدردانی از سال‌ها مجاهدت در راستای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی است که برگزاری آن قطعا می‌تواند در ایجاد انگیزه بین نسل جوان و فعالان قرآنی مؤثر باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی می تواند تاثیر بسزایی در انگیزه و ارتقای روحیه فعالان قرآنی داشته باشد چرا که این عزیزان می‌دانند افزون بر اجر اخروی فعالیت‌های قرآنی، مجاهدت‌هایشان از سوی مسؤولان نیز رصد می‌شود./101/977/ب1

ارسال نظرات