۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۲۵۹۷۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دشمن از بصیرت رهبری سرخورده است/ مسؤولان پیرو ولایت فقیه باشند

حجت الاسلام تقی زاده گفت: ولایت فقیه و پیروی از آن سبب سعادت و تعالی جامعه در دنیا و آخرت خواهد شد، مسؤولان و ملت با پیروی از ولایت می توانند دشمن را در نقشه های شوم خود ناکام بگذارند.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به پروژه نفوذ از سوی دشمن، اظهار داشت: آمریکا در دوران پسابرجام به دنبال نفوذ و تغییر در کشور اسلامی است.

 

وی با بیان این‌که آمریکا شیطان اکبر است و کشور و ملت ایران سال ها از خیانت های این کشور استکباری رنجیده است، افزود: آمریکای پلید و جنایتکار هیچ گاه این ماهیت پلید و شیطانی خود را تغییر نخواهد داد و بر هویت استکباری خود تداوم خواهد داشت.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نفوذ را خطر بزرگی دانست که از سوی استکبار کشور را تهدید می کند، ابراز داشت: برای مقابله با نفوذ دشمن لازم است راهکار های نفوذ و برنامه دشمن را در این پروژه شناخت و در برابر آن ایستادگی کرد.

 

وی با تأکید بر دشمن شناسی و حفظ هوشیاری ملت و مسؤولان، تصریح کرد: از جمله حوزه های نفوذ دشمن، نفوذ فرهنگی و تغییر در باورهای مردم و ملت است، مردم با حفظ هوشیاری و بصیرت لازم است در برابر این برنامه نفوذ ایستاده و دشمن را بار دیگر ناکام بگذارند.

 

حجت الاسلام تقی زاده ولایت فقیه را عامل اقتدار و قدرت کشور عنوان و تأکید کرد: ولایت فقیه و پیروی از آن سبب سعادت و تعالی جامعه در دنیا و آخرت خواهد شد، مسؤولان و ملت با پیروی از ولایت می توانند دشمن را در نقشه های شوم خود ناکام بگذارند.

 

وی با اشاره به دید نافذ و دشمن شناسی برجسته مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: دشمن در سال های بعد از انقلاب با هوشیاری و دید نافذ ولی فقیه دچار سرخوردگی و شکست شده است، دشمن تلاش دارد تا مقام ولایت و رهبری را تضعیف کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که عدم توانمندی ایران و فراهم کردن زمینه نفوذ اجانب موجب باز شدن مسیر برای تسلط دشمن بر کشور می شود، تأکید کرد: انسجام، اقتدار و وحدت ملت و همراهی با رهبر معظم انقلاب از نفوذ دشمن جلوگیری می کند.

 

وی ادامه داد: آمریکا در سال های قبل از انقلاب با سلطه بر کشور و بهره گیری از منابع کشور دچار نوعی ادعا بر کشور های جهان شده است، آمریکا تلاش دارد از رهگذر نفوذ و تغییر در کشور تسلط خود را بار دیگر در کشور احیاء و نفوذ انقلاب را در جهان را تضعیف کند./854/302/ب2

ارسال نظرات