۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۳۷۸۲۶

آغاز فراخوان پذیرش بدون آزمون مقطع دکترای دانشگاه امیرالمؤمنین

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از آغاز فراخوان پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری این دانشگاه همزمان با سایر دانشگاه­های کشور خبر داد.
شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش بدون آزمون از میان نخبگان علمی و استعداد های درخشان از سوی این دانشگاه، گفت: این پذیرش در دوره دکتری و در رشته ­های کلام شیعه و فقه و مبانی حقوق اسلامی از میان واجدان شرایط صورت خواهد گرفت.

 

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) افزود: این پذیرش از طریق فراخوان عمومی ابلاغ شده برای سال تحصیلی 96-95 صورت می گیرد و در هر رشته این دانشگاه یک نفر را از میان واجدان شرایط انتخاب خواهد کرد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) پذیرش دانشجوی نخبه در مقطع دکتری داشت، خاطرنشان کرد: اخذ مدرک کارشناسی ارشد حداکثر تا پایان شهریور 95 از یکی از دانشگاه های معتبر داخل کشور(مورد تایید وزارت علوم) از جمله شرایط متقاضیان دانشجویان نخبه مقطع دکتری است.

 

وی داشتن میانگین معدل کل حداقل 17(بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد را از دیگر شرایط پذیرش بدون آزمون از میان نخبگان علمی و استعدادهای درخشان برشمرد و تصریح کرد: کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزش و پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی مربوط به آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عدم گذشتن بیش از دو سال از تاریخ متقاضیان دانش آموختگی و کسب حداقل نمره 50 از آزمون (mche) یا معادل آن در سایر آزمون ­ها پیش از آزمون جامع دکتری را از دیگر شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجویان نخبه دانست.

 

شیشه بر با اشاره به اینکه ارسال مدارک مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی متقاضیان از امروز تا تا پایان وقت اداری روز 10مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: متقاضیان باید مدارک خود را به اداره آموزش دانشگاه امیرالمومنین(ع) به آدرس اهواز، امانیه، بلوار امام موسی صدر، جنب پل شهید علم الهدی تحویل و رسید دریافت کنند./9456/303/ب2

ارسال نظرات