۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۲۸۴۱۸
امام جمعه امیدیه:

تنها راه حل علاج مشکلات کشور یکدلی و دوری از خودمحوری است

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که تنها راه حل علاج مشکلات امروزی کشور یکدلی و دوری ازخودمحوری است، گفت: دشمن با برجسته ساختن انسان محوری تلاش به دوری ما از خداوند دارد.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و گفتار معروف امام راحل(ره) مبنی بر این که خداوند خرمشهر را آزاد کرد، افزود: این سخن به این معنا است که در کارها و فعالیت های خود خداوند را ناظر و یاری رسان بدانیم.

 

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که در فتح خرمشهر جمهوری اسلامی ار لحاظ ادوات جنگی و آموزشی بسیار ضعیف بود، اظهار داشت: جوانان ما براساس آیه «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» با یاری رساندن به دین خداوند و قرار گرفتن در مسیر هدایت الهی مورد لطف و مساعدت باری تعالی قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان مشکلات موجود که چه بسا به دلیل دوری از نصرت الهی و عدم یاری رسانی به دین خداوند و اشتغال به خود و خواسته های دنیوی است، ابراز داشت: در فتح خرمشهر و دوران جنگ تحمیلی مردم متحد و یکدل بودند و از خودمحوری دور و خود را برای یاری دین خداوند خالص کرده بودند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با بیان این که در اثر خلوص ملت و یاری رسانی به دین الهی نصرت خداوند در فتح خرمشهر تحق یافت، تصریح کرد: خداوند دستان خالی را بر شمشیر پیروز گرداند و امروزه هم راه حل علاج مشکلات یکدلی و دوری ازخودمحوری و انسان محوری که دشمن به برجسته کردن آن اهتمام می ورزد، است.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: دشمن با برجسته ساختن انسان محوری تلاش به دوری ما از خداوند دارد و کسب عزت و احترام در گرو قدم نهادن در مسیر شهدا و اخلاص آنها است تا بتوانیم نصرت الهی را به دست آوریم.

 

وی در پایان گفت: فتح خرمشهر این درس را باید به همگان یاد دهد که داشته ها در قدرت و ثروت نیست و نصرت خداوند بر همه چیز اولویت دارد و قرار گرفتن جامعه در مسیر نصرت الهی سودمندی قدرت و ثروت را به ارمغان خواهد آورد./9456/302/ب2

ارسال نظرات