۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۲۵۷۹۴
مدیر حوزه علمیه خراسان مطرح کرد؛

ضرورت انسجام نهادهای تبلیغی و استعدادیابی مبلغان در کنار آسیب شناسی تبلیغ

مدیر حوزه علمیه خراسان در دیدار اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان با اشاره به لزوم طرح دغدغه های تبلیغی بیشتر و برگزاری نشست هایی پیرامون امر تبلیغ درحوزه به ضرورت توجه به مباحث تهذیب، اخلاق و تبلیغ در حوزه تاکید کرد.
مدیر حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی در دیدار اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان که متشکل از علما، فضلا و نخبگان حوزه علمیه هستند پس از شنیدن نکته ها، نظرات و پیشنهادها به اهمیت بحث تبلیغ و لزوم دغدغه مندی در این موضوع پرداخت.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به مباحث مطرح شده در ابتدای این نشست، از پیگیری نظام جامع تبلیغی و لزوم ایجاد آن در کنار آموزش های تبلیغی خبر داد و از ارائه پیشنهاد و نظر پیرامون این موضوع از سوی اتاق فکر تبلیغ خراسان استقبال کرد.

 

وی در ادامه انسجام نهادهای تبلیغی و وحدت عمل در این موضوع را سودمند و مانع از هزینه های بیهوده و نیز هدر رفتن نیروها و امکانات این بخش دانست و بر لزوم و اهمیت آسیب شناسی تبلیغ تاکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در ادامه به مسائل تبلیغ و برد آن اشاره کرد و گفت: استعدادیابی تبلیغی و شناخت مبلغ موفق و موثر بسیار مهم است چرا که در نتیجه تبلیغ تاثیر مضاعف دارد. پس از آن مهارت آموزی و تربیت مبلغ در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد.

 

وی در پایان با بیان اهمیت ساماندهی و مدیریت مجموعه های تبلیغی، از حضور اعضای اتاق فکر تبلیغ و ارائه نظرات در این نشست صمیمانه تقدیر کرد و از ادامه برگزاری اینگونه نشست ها در آینده استقبال کرد./202/933/ب1

ارسال نظرات