۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۲۳۷۷۴
امام جمعه مرند: 

حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ضرورت دارد

حجت الاسلام نعمت‌زاده با تأکید بر این‌که انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در جامعه اسلامی است، گفت: حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ضرورت دارد.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با تأکید بر این‌که حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ضرورت دارد، اظهار داشت: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست.


وی با اشاره به این‌که انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در جامعه اسلامی است، افزود: همواره دشمنان نظام اسلامی ایران به میزان مشاركت مردم در انتخابات توجه داشته‌اند، نتایج نهایی انتخابات هر چه باشد، به نفع ملت خواهد بود، چراکه این حضور پیروزی اصلی برای نظام است.


امام جمعه مرند با تأکید بر این‌که مرحله دوم انتخابات همچون مرحله اول بسيار با ارزش بوده و مشاركت مردم در سرنوشت و امنيت كشور تاثيرگذار است، تصریح کرد: در انتخابات و پاي صندوق هاي رأي يك وظيفه ملّي و ديني است و اين مهم بايد مورد توجه شهروندان قرار گيرد.


حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به این‌که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس، پشتوانه ای محکم برای منتخبان خواهد بود، تصریح کرد: مردم با شركت گسترده و آگاهانه در دور دوم انتخابات اجازه نمي دهند تا بيگانگان براي آينده و سرنوشت آنها تصميم بگيرند.


امام جمعه مرند با اظهار اميدواري نسبت به انتخاب نمايندگان دلسوز و پيرو ولايت افزود: نمايندگان منتخب مردم بايد عزت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران و توسعه و آباداني منطقه را در دستور كار قرار دهند و گفت: انتظار داریم مردمدر مرحله دوم انتخابات مجلس نيز مانند مرحله نخست مشاركت بالاي مردم نتايجي را رقم بزند.


همچنین تقي كرمي، رئيس ستاد انتخابات شهرستان هاي مرند و جلفا با اشاره به آمادگي كامل دو شهرستان در برگزاري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: 143 شعبه از اين تعداد در شهر مرند و بخش مركزي، 58 شعبه در جلفا و بخش مركزي، 26 شعبه در بخش يامچي و 20 شعبه در بخش سيه رود قرار دارد.


وي با اشاره به این‌که در دور دوم از انتخابات مجلس دهم كريم شافعي و محمدحسن نژاد در حوزه انتخابيه مرند و جلفا در حال رقابت هستند، گفت: با توجه به احتمال كم تمديد زمان رأي گيري، مردم در ساعت هاي اوليه در شعبه هاي اخذ راي حضور يابند و راي گيري را به ساعات پاياني موكول نكنند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات