۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۳۷۹۹۶
لاریجانی در دیدار مدیران پروژه مترو قم:

بهره‌برداری از مترو قم باعث تسهیل رفت و آمد مردم و زائران می‌شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شهر مقدس قم پذیرای تعداد زیادی زائر است، بنابراین بهره‌برداری از مترو قم زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و تسهیل رفت و آمد مردم این شهر و زائران می شود.
علی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان قم سفر کرده است، با مدیران پروژه مترو قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از قرائت گزارش مدیر پروژه مترو قم گفت: در جریان انجام کارهای مترو در شهر قم هستم و پیگیری‌هایی در این رابطه انجام شده است و باید ایستگاه‌های مترو در مناطق پرتردد شهر قم زودتر به بهره‌برداری برسد.

 

دکتر لاریجانی، افزود: شهر مقدس قم پذیرای تعداد زیادی زائر است، بنابراین بهره‌برداری از مترو قم می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و تسهیل رفت و آمد مردم این شهر و زائران شود و مردم از این بابت خوشحال می‌شوند البته کارهای انجام شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در این رابطه خوب بوده است.

 

گفتنی است،"رستمی" مدیرپروژه مترو قم دراین دیدار گزارشی از فعالیت‌های پروژه ساخت مترو در قم به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

 

لازم به ذکر است براساس گزارش مدیر پروژه مترو قم، فاز اول مترو در قم تا 20 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و مسافران می‌توانند حدفاصل ایستگاه میدان مطهری تامیدان کشاورز را درشهر قم بااستفاده از مترو طی کنند.همچنین برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت خط B مترو شهر مقدس قم انجام شده است.

 

گفتنی است؛مترو خط A ایستگاه جمکران را به قلعه کامکار در شهر مقدس قم به هم متصل می‌کند./858/د102/ج1

ارسال نظرات