۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۳۷۴۲۱

عیادت حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از مدیر سابق حوزه علمیه قزوین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدموسی ابراهیمی، مدیر سابق حوزه علمیه استان عیادت کرد.
عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین به همراه دیگر مسؤولان حوزوی، با حضور در بیمارستان بوعلی سینا، از حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی عیادت کرده و برای مدیر سابق حوزه استان آرزوی بهبودی کرد.

 

حجت الاسلام  عباسی همچنین پس از گفتگو با پزشک معالج مدیر سابق حوزه علمیه  قزوین، در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

 

یادآور می شود، مدیر سابق حوزه علمیه قزوین روز یکشنبه بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد که به گفته پزشک معالج از بهبودی نسبی برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، مدیر سابق حوزه علمیه قزوین بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و به گفته پزشک معالج از بهبودی نسبی برخوردار است.

 

عیادت حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از مدیر سابق حوزه علمیه قزوین

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین عصر دیروز با حضور در بیمارستان بوعلی قزوین، از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدموسی ابراهیمی، مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین عیادت و از درگاه خداوند متعال برای وی طلب شفای عاجل کرد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدموسی ابراهیمی به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بوعلی قزوین بستری شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی، محقق، اندیشمند، نویسنده و استاد ارزشمند حوزه علمیه هستند و از این اتفاقی که برای ایشان رخ داده است بسیار متأثر شدیم و آمدیم تا از ایشان عیادت کنیم.

 

وی بیان کرد: حاج آقای ابراهیمی نه تنها از محققان برجسته حوزه علمیه قزوین، بلکه از محققان برجسته حوزه‌های علمیه کشور هستند که در زمینه مباحث دینی فعالیت‌های ارزشمندی داشته‌اند که تحقیقات و پژوهش‌های ایشان به صورت کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و امیدواریم هر چه زودتر ایشان سلامتی خودشان را به دست آورند.

 

در این دیدار منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز حضور داشت و اظهار کرد: طبق گزارشی که همکاران از بررسی آزمایشگاهی و سی تی اسکنِ حاج آقای ابراهیمی ارائه کرده‌اند، ایشان در زمینه بیماری قند مبتلا به یک عارضه عروقی مغزی شده‌اند.

 

وی گفت: ایشان در نیمکره راست مغزی دچار یک گرفتگی شده‌اند و این موضوع باعث شده که آنچه که در اصطلاح عامیانه به عنوان سکته مغزی شناخته می‌شود، برای ایشان اتفاق بیفتد.

 

دکتر مهرام ادامه داد: اقدامات درمانی در حال انجام است و انشاءالله این امید را برای بهبودی ایشان داریم و امیدواریم هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل شود

 

عیادت مدیر حوزه علمیه قزوین از چهره ماندگار و محقق علمی حوزه استان

حجت‌الاسلام علی عباسی عصر دیروز به همراه حجت‌الاسلام عرفانی به نمایندگی از دفتر امام جمعه قزوین و دیگر مسؤولان حوزه علمیه قزوین با حضور در بیمارستان بوعلی سینا از چهره ماندگار و محقق علمی استان دیدار و برای سلامتی وی آرزوی شفای عاجل کردند.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین با پزشک معالج مدیر اسبق این حوزه صحبت کرد و در جریان روند درمانی این استاد حوزه علمیه قرار گرفت.

 

حجت‌الاسلام سید موسی ابراهیمی استاد حوزه علمیه قزوین و همچنین مدیر اسبق حوزه‌های علمیه استان قزوین بود و آثار و تالیفات ماندگاری از خود برجای گذاشت که از جمله آن می‌توان به جمع‌آوری احادیث حضرت رسول گرامی اسلام‌(ص) اشاره کرد که در 10 جلد به چاپ رسید.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در سال 1345 وارد حوزه علمیه قزوین شد و درسال 1354 سرپرست مدرسه علمیه صالحیه و بعد سرپرستی مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام را عهده‌دار بود و از سال 1362 تا 1359 در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیریت روابط عمومی و امور فرهنگی را عهده‌دار بودند که در سال 1368 مدیریت مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) و حوزه علمیه کوثر خواهران را نیز بر عهده گرفتند.

 

یادآور می‌شود مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین روز یکشنبه بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد که به گفته پزشک معالج از بهبودی نسبی برخوردار است./101/873/ب1

ارسال نظرات