۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۳۳۲۵۶
آیت الله شبستری تأکید کرد:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعال‌تر عمل کند

امام جمعه تبریز با تأکید بر فعال تر شدن ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، گفت: ستاد امر به معروف استان در احیای این فریضه الهی تلاش خود را مضاعف کند.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جلسه ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر استان با تأکید بر اهمیت این فریضه مهم، اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه امربه‌معروف باید در جامعه نهادینه شود و به یک فرهنگ عمومی مبدل شود، تأکید کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه اجتماعی است که بر عهده مسلمانان گذاشته‌شده است، این فریضه الهی سبب سلامت اخلاقی جامعه است.

 

امام‌جمعه تبریز با تأکید بر فعال شدن ستاد امربه‌معروف در ترویج این فرهنگ اسلامی در احیای ارزش‌های در جامعه، اذعان داشت: دشمن تلاش دارد تا ارزش‌ها را به ضد ارزش مبدل کند و از این رهگذر نفوذ فرهنگی خود را تعمیق بخشد.

 

 وی بابیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی و تبدیل ارزش‌ها در جامعه اسلامی و تضعیف انقلاب اسلامی ایران است، گفتند: ارزش‌های اسلام و انقلاب باید احیاء شود، چراکه مهم‌ترین هدف انقلاب احیاء ارزش‌های دینی، استکبارستیزی و امربه‌معروف و نهی از منکر بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به تجمع ۱۰ هزارنفری بانوان به مناسبت هفته حجاب و عفاف در ۲۱ تیر، افزود: بدحجابی دهن‌کجی به انقلاب است و در این روز باید بانوان باحجاب حضور گسترده‌ای در تجمع یادشده داشته باشند که نوع امربه‌معروف ارزشمند یعنی حجاب و عفاف زنان است.

 

وی با تأکید بر فعال‌تر شدن ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر استان، خاطرنشان کرد: ستا امربه‌معروف و نهی از منکر استان باید تلاش خود را در احیای این فریضه الهی در جامعه مضاعف کند و نگذارد با فراموشی این فریضه، نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی تعمیق یابد.

 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و تعمیق نبرد نرم دشمن در عرصه فرهنگی، خاطرنشان کرد: نباید در شرایط کنونی که دشمن فشار تهاجم را بیشتر کرده است دچار غفلت شد، فریضه امربه‌معروف می‌تواند در برابر این تهاجم کارساز باشد و نسل جوان را در برابر آن مصون سازد./854/202/ب3

ارسال نظرات