۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۳۳۲۳۳
استاد حوزه علمیه همدان:

اولویت های تبلیغی بر مبنای مطالبات رهبر معظم انقلاب است

استاد حوزه علمیه همدان گفت: ضرورت توجه به کار جمعی از اموری است که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در در خراسان شمالی درباره آن توصیه ایی داشتند و مطالبات رهبری است.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد عباسی استاد حوزه علمیه همدان در نشست تخصصی گروه تبلیغی سراج که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ در این ماه ابراز داشت: وجود خلا تبلیغی در جامعه به وضوح قابل مشاهده است.

 

وی افزود: در زمینه فعالیت تبلیغی باید به مساله کار تشکیلاتی و کار جمعی توجه کرد و در این راستا باید قدم های سنجیده ای برداشت.

 

حجت الاسلام عباسی نبود کار جمعی در میان جامعه را معضلی بزرگ توصیف کرد و گفت: ضرورت توجه به کار جمعی از اموری است که در قرآن و روایات به آن اشاره شده است و همه باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: ضرورت توجه به کار جمعی از اموری است که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در خراسان شمالی درباره آن توصیه ایی داشتند و مطالبات رهبری است.

 

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: موسسه تبلیغی سراج در ایام ماه مبارک رمضان در جریان امر تبلیغ و ارویج امور دینی مسائلی چون اعتیاد، طلاق، فضای مجازی، تربیت دینی و انقلابی بودن را در دستور کار قرار داده است.

 

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ها در این زمینه ابراز داشت: با تمایلی که افراد نسبت به گروه ها و تخصص ها داشتند کمیسیون هایی در موسسه تشکیل شده و اولویت های افراد مشخص شده است.

 

حجت الاسلام عباسی به دلایل توجه به این 5 اولویت اشاره کرد و گفت: این 5 عنوان از دغدغه های رهبرمعظم انقلاب است که در بیانات اخیر خود به آنها اشاره کرده است./979/202/ب3

 

 

ارسال نظرات