۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۳۳۱۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

خدمت به مردم فرصتی ارزنده برای مدیران نظام اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که خدمت به مردم فرصتی ارزنده برای مدیران نظام اسلامی است، گفت: مدیران باید با همدلی و همزبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه استفاده شایسته ای داشته باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از دریافتی نجومی برخی مدیران کشور و فیش های نجومی حقوق برخی مدیران دولتی، اظهار داشت: انتشار فیش های نجومی برخی مدیران در نظام اداری کشور سبب تأسف است و اصلا زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

 

وی در ادامه با درخواست از دستگاه های نظارتی و محاسباتی مبنی بر برخورد با کسانی که بدون هیچ گونه زحمت و تلاشی از مواهب نظام اسلامی سوء استفاده می کنند، افزود: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در سال های اخیر در حوزه اقتصاد و نامگذاری معظم له در سال جدید به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این شیوه دریافت حقوق های نجومی در برخی دستگاه های اجرایی و دولتی هیچ گونه تناسبی با شعار سال و اقتصاد مقاومتی ندارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وضعیت بد معیشت مردم و برخی مشکلات اقتصادی در سال های اخیر تصریح کرد: با توجه به این معضلات در پرداخت حقوق برخی اشخاص در کشور مردم متدین ایران اسلامی با شنیدن این گونه مسائل و از وجود فسادهای اداری و تشکیلاتی به شدت رنج می برند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با درخواست از دولت بر نظارت بیشتر در نحوه پرداخت حقوق کارکنان و مدیران خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید از سیره اهل بیت(ع) الگو بگیرند و بسیار جای تعجب دارد که برخی ها در همین نظام اسلامی ماهیانه صدها میلیون حقوق دریافتی دارند.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه تأکید کرد: تنها کلید توسعه پایدار کشور و خروج از رکود عمل به تحقق اجرای درست برنامه های اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر حربه های مختلف دشمنان حفظ خواهد کرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر معظم له با کارگزاران نظام اشاره کرد و بیان داشت: بیانات مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب همه مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد و همه باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همت مضاعف و کار مضاعف را سرلوحه همه شعارهای خود قرار دهند و جهادگونه کار و تلاش کنند.

 

حجت الاسلام شکریان با انتقاد شدید از برخی جریان ها در کشور که درصدد تخریب جوان های متدین و انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات اخیرشان درباره ارادتشان به جوان های مؤمن و متدین اشاره کردند و تاکید داشتند این جوانان مؤمن و انقلابی هستند که در لحظه های حساس خود را سپر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم میهن شان خواهند کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: امروز هم شاهد همین اتفاق در مناطق مختلف سوریه و عراق هستیم که شهدای مدافع حرم نمونه بارز این جریان و تفکر انقلابی هستند که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را در طبق اخلاص قرار می دهند و در فرسنگ ها دورتر از خاک این کشور پیام آور امنیت و آسایش در کشور هستند، اما متأسفانه برخی ها در درون کشور به دنبال سوء استفاده و دریافت های غیرمتعارف از صندوق بیت المال هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: ضرورت دارد مدیران از همه ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که خدمت به مردم فرصتی ارزنده برای مدیران نظام اسلامی است، بیان داشت: مدیران باید با همدلی و همزبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه استفاده شایسته ای داشته باشند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، مسؤولیت ها را امانتی برای خدمت به اسلام، انقلاب و مردم دانست و خاطرنشان کرد: در مسؤولیت هایی که بر عهده می گیریم تنها باید به دنبال خدمت و خیرخواهی باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر مسؤولیت را امانت و ودیعه ندانیم شیوه کار و نحوه ارائه خدمت ما فرق خواهد کرد، خاطرنشان کرد:  آن گاه است که خلوت و جلوت یکی نخواهد بود و زمان آمدن بازرس و مسؤول مافوق با آرام بودن شرایط و سفید بودن وضعیت متفاوت خواهد بود./950/203/ب2

ارسال نظرات