۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۳۳۱۴۵
مشاور قرآنی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

فهم قرآن و درس‌‌های آن بزرگ‌‌ترین نیاز جوامع اسلامی است

مشاور قرآنی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اوضاع منطقه و جهان اسلام فهم قرآن و درس های قرآنی بزرگ ترین نیاز ایران و همه جوامع اسلامی منطقه است.
خاکی

رحیم خاکی مشاور قرآنی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه انتخاب شعار فهم قرآنی برای نمایشگاه امسال خوب بوده است اظهار داشت: انتخاب این مسیر درست بوده و باید همه فعالیتها در جهت این مسیر باشد.

 

وی ادامه داد: ما باید در جهت زیر ساخت‌هایی که هست قدم برداریم، با توجه به اوضاع منطقه و جهان اسلام فهم قرآن و درس های قرآنی بزرگ ترین نیاز ایران و همه جوامع اسلامی منطقه است.

 

خاکی با بیان اینکه الگو پذیری جوانان و نوجوانان از قهرمانان ورزشی زیاد است خاطرنشان کرد: در این زمینه به خاطر تاثیر گذاری و انگیزش آن در غرفه وزارت ورزش نمایشگاه قرآن از حضور چهره‌های ورزشی استفاده می‌کنیم تا مردم بتوانند از نکات و رهنمودهای ورزشکاران اخلاق‌مدار استفاده کنند.

 

مشاور قرآنی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران تاثیر زیادی دارد یادآور شد: هرشب یکی از ورزشکاران و اعضای فدراسیون‌ها میهمان هستند و می‌توانیم از حضور این افراد در جهت توسعه و تبیین اهداف مهم که به سلامت معنوی جامعه کمک می‌کند استفاده کنیم.

 

وی افزود: ما در کنار غرفه وزارت ورزش و جوانان غرفه‌ای تحت عنوان مشاوره ورزشی فرهنگی داریم که روحانیان عالی قدر حسینی و دعوتی که سالهاست در زمینه حوزه مشاوره مذهبی فرهنگی مشغول هستند فعالیت لازم را دارند، در همین راستا در حوزه صوت و قرائت و راهنمایی جوانان فعالیت می‌کنیم و سعی می کنیم خانواده‌ها را نیز مشاوره دهیم.

 

خاکی در پایان گفت: تبلیغات برای نمایشگاه امسال ضعیف بوده است و در کنار عدم تبلیغات باید به وقت نامناسب نمایشگاه نیز اشاره کنیم، در بخش غرفه‌بندی‌ها و فضا سازی حرفه‌ای عمل نکردند و مسؤولان ضعیف نشان دادند./302/816/ب1

ارسال نظرات