۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۳۳۰۵۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

برخی با اهداف سیاسی و جناحی در پی پنهان کردن واقعیات هستند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: برخی متأسفانه از آنجایی که اهداف سیاسی و جناحی خود را دنبال می کنند در پی پنهان کردن واقعیات هستند؛ چرا در برابر ملت صداقت ندارند و چرا آن سوگندی که در پیشگاه مردم و قانون خوردند که به وظیفه خود صادقانه عمل کنند به عملکرد صادقانه پایبند نیستند.
، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، غلط بودن حل شدن مسائل ایران و آمریکا از طریق مذاکرات را مورد توجه قرار داد و گفت: جمهوری اسلامی یک راهی را در پیش گرفته و پرچمی را در عالم بلند کرده که نور محض است.

 

وی افزود: آمریکا و مستکبران پرچمی را بلند کردند که ظلمت محض است، مگر نور و ظلم قابل جمع هستند، مگر امکان دارد که نور و ظلمت در یک جا جمع شوند، این که این دو در کنار یکدیگر قرار بگیرند، جزو محالات عالم به شمار می رود.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که باید ماهیت و حقیقت استکبار را شناخت و به ظلمت بودن آن پی برد، اظهار داشت: همچنین باید حقیقت جمهوری اسلامی را دانست سپس به راحتی به این می رسیم کع فرمایش حضرت آقا از کجا نشأت می گیرد، ایشان در مقام بیان یک واقعیت موجود در عالم هستی بودند.

 

وی ادامه داد: این واقعیت را نمی توان کنار گذاشت و مخدوش کرد، این که افراد بخواهند توجیه کنند و می گویند می خواهیم زندگی کرده و گذران عمر داشته باشیم این همان بهره گیری از ظلمت می شود، اگر افراد می خواهند در کنار مستکبران از دنیا بهره مند شوند در حقیقت از ظلمت های عالم بهره گرفته اند و دیگر نباید انتظار رستگاری در سایه اسلام و نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که البته این سخن به معنای این نیست که گفته شود در نورانیت دنیا وجود ندارد، ابراز داشت: در نورانیت آسایش و رفاه وجود دارد، همه آنچه که از دنیا می طلبیم در نورانیت جمهوری اسلامی وجود دارد؛ این ها قابل جمع نیستند و این برد بردها و این که می گویند باید در کنار آن ها بنشینیم تا به مقاصد برسیم اشتباه محض است و این فکر باید اصلاح شود.

 

وی با اشاره به پیام سخن رهبری معظم انقلاب مبنی بر این که افراد نباید مدام تکرار کنند که تحریم ها برداشته شده به تبیین درس ها و پیام های مذاکرات و برجام پرداخت و عنوان کرد: این هم از واقعیت هایی است که متأسفانه برخی می خواهند پنهان کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: گاهی برخی از منصفان پیدا می شوند و چون مقداری منصفانه نگاه می اندازند همین واقعیات را تأیید می کنند، پس از فرمایشات حضرت آقا برخی از متولیان اقتصادی گفتند که رهبر معظم انقلاب تحلیل بسیاری کارشناسانه ای داشتند و مطالب را دقیق بیان کردند که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و تحریم ها را بر نداشته است.

 

وی اضافه کرد: برخی متأسفانه از آنجایی که اهداف سیاسی و جناحی خود را دنبال می کنند در پی پنهان کردن واقعیات هستند و انسان تعجب می کند که چرا این افراد از خداوند متعال نمی ترسند، چرا در برابر ملت صداقت ندارند و چرا آن سوگندی که در پیشگاه مردم و قانون خوردند که به وظیفه خود صادقانه عمل کنند به عملکرد صادقانه پایبند نیستند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که عده ای بسیار راحت و مثل روز روشن واقعیت ها را پنهان می کنند، گفت: این افراد به گونه ای اظهار می کنند که همه چیز گل و بلبل شده و آمریکا به رفیق شفیقی تبدیل شده که به تعهدات خود و قول هایش عمل می کند و مثلا آمریکا تغییر موضع داده است.

 

وی افزود: واقعا این گونه رفتار بسیار ساده لوحانه است که برخی از مسؤولان انجام می دهند، البته مردم بیدار هستند و توجه دارند؛ کسانی که اهداف جناحی و گروهی دارند باید چشم خود را باز کرده تا بتوانند حقایق را درک کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات