۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۳۲۹۱۲
امام جمعه موقت اصفهان:

حذف نام عربستان از لیست سیاه سازمان ملل را رسوا کرد

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق کودک، گفت: لعنت به این حقوق بشر که برای دنیا و برای مال دنیا حاضر هستند که انسان‎های کودک‎کش را به عنوان انسان‎های خوب و انسان‎های طرفدار حقوق بشر معرفی کنند.
حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجتالاسلام والمسلمین میردامادی، در خطبههای این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و مقاومت در برابر فشارهای دشمن را یادآور شد و گفت: باید صبر داشته باشیم و مرزهای کشور و مرزهای فکری و اعتقادی را در برابر دشمنان محکم کنیم تا نتوانند بر ما پیروز شوند.

 

وی با اشاره به آیاتی مبنی بر این که حزبالله پیروز است، اظهار کرد: دشمن میخواهد که ما را از قرآن دور کند و میداند که ما تا همراه با قرآن هستیم، پیروز خواهیم بود، به دنبال آن است که عمل به قرآن را از ما دور کند، آلسعود قرآن چاپ میکند و به حاجیان قرآن میدهد اما به کدام یک از دستورات قرآن این حکومت پوشالی استکبارزده و مرتجع عمل میکند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که دشمن به دنبال آن است که بدحجابی و بیحجابی و بیبندوباری و عدم تعهد را در جامعه رواج دهد، اظهار کرد: هفته گذشته آیتالله طباطبایینژاد جملاتی را درباره امر به معروف و نهی از منکر سخنانی را گفتند که از سخنان ایشان بدفهمیها شد و مطالبی را در این باره در سایتها، کانالهای تلگرامی و برخی روزنامهها منتشر کردند که روا نبود.

 

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر آماده است و نیروی انتظامی نیز اعلام آمادگی کرده است و مردم هم که همیشه آماده بودهاند تا در عرصه امر به معروف و نهی از منکر وارد شوند و اجازه ندهند که گناهانی همچون روزهخواری در جامعه علنی شود و در شبهای رحمت و مغفرت ماه مبارک رمضان پارکها و فضای کنار رودخانه زایندهرود فساد و فحشا باشد.

 

حجتالاسلام و المسلمین میردامادی با اشاره به بیانات شیوا و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام و مسؤولان 28 تذکر عالمانه و ناصحانه دادند که یکی از مهمترینهایش این بود که بدانید که اگر قدرتمند شدید کشورتان امن است نه این که فکر کنید که رفاقت با یک کشور میتواند امنیت برای کشور به ارمغان بیاورد.

 

دشمن در برابر قدرتمندی نظام اسلامی در برابر میز مذاکره زانو زد

وی با اشاره به سالروز رأی مجلس شورای اسلامی به عدم کفایت بنیصدر در سال 1360 اظهار کرد: باید بر آن مجلس درود گفت، این که رهبر معظم انقلاب به طور پیوسته خطر نفوذ را خاطرنشان میکنند، همین است، دشمن افرادی را در کشور نفوذ داد تا جایی که یکی از این افراد رییس جمهور شد، فکر نکنید که دشمن دست از دشمنی خود برداشته است، رهبر معظم انقلاب هم همین نکته را تذکر دادند که دشمن هیچگاه متوقف نخواهد شد و همواره بهانه دارد.

 

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: قرآن میفرماید از نظر نظامی و از نظر حفظ مرزها به گونهای باشید که در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کنید، ما به غنیسازی 20 درصد اورانیم هم رسیدیم و این نشان از توان بالای کشور دارد، اگر دیانت ما نبود، ما به راحتی میتوانستیم، بمب هستهای درست کنیم، ما قدرتمند شدهایم که آنها زانو زدند پای میز مذاکره آنها از ما ترسیدند و استکبار و اسرائیل در حال نابودی است.

 

وی گفت: دشمن امروز به دنبال آن است که کشور را از قدرت علمی خالی کند و دیگر آن که به دنبال آن است که با نفوذهای فرهنگی نسل جوان کشور را از اعتقادات و پایههای دینی خود دور کند، رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که میخواهند که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شوند، گاه اعلام میکنند که ما میخواهیم برجام را پاره کنیم، رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر شما برجام را پاره کنید ما برجام را به آتش میکشیم.

 

مردم آماده اجرای دستورات رهبر انقلاب هستند

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی با بیان این که مردم آماده حمایت و اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب هستند، اظهار کرد: اگر مردم اراده کنند به دست مردم و با قدرتهای شما مردم تمام بیبندوباریها و  بیحجابیها به کمک نیروی انتظامی از میان برداشته خواهد شد.

 

وی با بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران، خاطرنشان کرد: ایشان انسان شجاع و رشید و پیرو ولایت بودند، این روز روز بسیج اساتید هم هست، اساتید هم باید بسیج تشکیل دهند و در دانشگاهها فعالیت کنند تا در دانشگاهها برخی بیبندوباریها و بیحیاییها نباشد.

 

امام جمعه موقت اصفهان همچنین ولادت کریم اهلبیت(ع) امام حسین مجتبی(ع) را روز روز پیوند نبوت و ولایت دانست و این روز را به مردم اصفهان تبریک گفت.

 

رسوایی بزرگ سازمان ملل

وی اظهار کرد: سازمان ملل یک رسوایی بزرگی به بار آورده است، عربستان را جزو رژیمهای کودککش آوردند و آلسعود چه قدر مردم و چه قدر کودکان را به خاک و خون کشیدند، آلسعود آبروی اسلام را از بین برد که اگر ثروتهای بیشماری خرج میشد تا اینان آبروی اسلام را ببرند، نمیتوانستند مانند آلسعود آبروی اسلام را ببرد.

 

حجتالاسلام والمسلمین میردامادی ابراز کرد: دولت آلسعود اعلام کرد ما در اتحادیه عرب صحبت میکنیم و کمکهایمان را به سازمان ملل حذف میکنیم، که اسم او را از لیست ناقضان حقوق کودک خارج کردند، لعنت به این حقوق بشر که برای دنیا و برای مال دنیا حاضر هستند که انسانهای کودککش را به عنوان انسانهای خوب و انسانهای طرفدار حقوق بشر معرفی کنند./914/201/ب2

ارسال نظرات