۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۳۲۸۹۵
آیت‌الله امامی کاشانی:

آیت الله خامنه ای بزرگ‌ترین تحلیل‌گر مسائل انقلابند/ گرفتاری امت اسلام نتیجه توطئه مثلث شوم سعودی، رژیم صهیونیستی و ‌آمریکا است

خطیب نماز جمعه موقت تهران با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین تحلیل‌گر مسائل انقلاب است، هر دیدگاهی را غیر از نظر رهبری اشتباه خواند و گفت: قدر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را بدانیم و نگذاریم کلمات و نظرات ایشان در قربت باشد.
آیت الله امامی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به رشد روزافزون انقلاب اسلامی ایران، تلاش‌های دنیای استکبار را در توقف رشد اسلام اصیل علوی و فاطمی یادآور شد و بر اتحاد همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی در برابر استکبار تأکید کرد.

 

وی افزود: مثلث شوم پول سعودی، سیاستگذاری صهیونیست و قدرت آمریکا، عده‌ای را به عنوان تکفیری و وهابی درست کرده‌اند و آنها را در یمن و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی به جان مسلمانان انداخته‌اند و این همه فساد در برابر اسلام می‌کنند که باید با اتحاد همه مسلمانان به مقابله با آنها پرداخته و نگذاریم به اهداف شوم خود دست یابند.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه چیستی، فلسفه و عظمت انقلاب اسلامی، چگونگی حفظ آن و برخوردش در برابر دنیا و برخورد دنیا در برابر آن را به عنوان سؤال مطرح و خاطرنشان کرد: تنها کسی که این مسأله را از همه بهتر، روشن‌تر و آگاه‌تر در کشور و خارج از کشور تحلیل می‌کند، شخص مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین تحلیل‌گر مسائل انقلابند، بر فراز قله‌ای قرار گرفته که همه دنیا را می‌بینند و اظهار نظر می‌کنند، گفت: باید قدر این رهبری را بدانیم و نگذاریم کلمات و نظرات ایشان در غربت باشد.

 

آیت‌الله امامی کاشانی تصریح کرد: رمز بقای انقلاب اسلامی پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب است، آنچه ایشان تشخیص می‌دهند حق و هر دیدگاهی غیر از آن مطرح شود اشتباه است.

 

بخش دیگری از سخنان خطیب نماز جمعه این هفته تهران به حوادث کشور بحرین همچون بسته شدن مساجد شیعیان و شکنجه انقلابیون این کشور و نیز کشتار شیعیان پاکستان اختصاص داشت که وی همه مسلمانان را در این زمینه مسؤول دانست و خواستار همدردی با شیعیان این دو کشور و اعتراض نسبت به این ظلم‌ها و بی‌عدالتی‌ها شد.

 

وی تصریح کرد: عده‌ای از علمای شیعه و اهل سنت پاکستان اعتصاب کرده‌اند و حتی مسیحیان که مسلمان هم نیستند از آنها حمایت می‌کنند اما دولت این کشور ساکت است که می‌خواهیم در این سیاست تجدیدنظر کند.

 

آیت‌الله امامی کاشانی همچنین با اشاره به سالروز مبارزه با مواد مخدر، پخش شیشه و دیگر روانگردان‌ها در بین جوانان ایرانی را سیاست کثیف آمریکا در کنار حمایت دولت استکباری این کشور از تروریست‌ها خواند و از نخبگان، استادان، دانشمندان، دبیران و معلمان تمام مدارس خواست نسبت به خطرات مواد مخدر، جوانان را آگاه کنند.

 

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری نماز جمعه زیر آفتاب بر تکمیل مصلی امام خمینی(ره) تأکید کرد و افزود: مسؤولان و کسانی که در این زمینه تصمیم‌گیر هستند به این مسأله اهمیت دهند، هرچه سریع‌تر مشکلات پیش‌روی تکمیل مصلی امام خمینی(ره) را بردارند تا دیگر نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار نشود./920/پ201/ج

ارسال نظرات