۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۳۲۵۶۰
مدیرعامل شرکت رسانه گستر بنیسی خبر داد؛

تولید و عرضه بازی سفر جنجالی در حوزه سبک زندگی اسلامی

مدیرعامل شرکت رسانه گستر بنیسی از تولید و عرضه بازی سفر جنجالی در چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم خبر داد و گفت: این محصول رسمی ترین کاری است که در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی کلید خورده است.
حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی، مدیرعامل شرکت رسانه گستر بنیسی حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی، مدیرعامل شرکت رسانه گستر بنیسی

حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی، مدیرعامل شرکت رسانه گستر بنیسی در حاشیه چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت های شرکت رسانه گستر بنیسی پرداخت و افزود: این شرکت رسمی ترین مجموعه تولیدکننده بازی های ارزش و فاخر در کشور است.

 

این مبلغ حوزوی با بیان این که در چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت قم و در غرفه نرم افزار، بازی های رایانه ای شرکت رسانه گستر بنیسی نیز ارائه می شود، اظهار داشت: تاکنون سه بازی رایانه‌ای از سوی شرکت تولید شده و دو بازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بنیسی ادامه داد: دو بازی ای که در دسترس مخاطبان قرار گرفته یکی عملیات انهدام 1(نبرد فاو) است که در سال 87 تولید شده و دومین بازی عملیات انهدام 2(نبرد خرمشهر) تولیدی سال 92 است که با استقبال چشمگیر مخاطبان رو به رو شد.

 

وی بیان داشت: سومین بازی که از سوی شرکت تولید شده بازی سفر جنجالی است که با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم ساخته شده و رسمی ترین کاری است که در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی کلید خورده است.

 

مدیرعامل شرکت رسانه گستر بنیسی با اشاره به این که این محصول جذاب، فاخر و دوبعدی بعد از 2 سال و نیم تلاش برای نخستین بار است که به صورت غیررسمی در چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم عرضه می شود، افزود: عرضه رسمی این محصول بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: کسانی که این بازی را از نمایشگاه تهیه می کنند اولین کسانی هستند که بازی را انجام می دهند و می توانند در رقابت آنلاین اسلامی که نخستین رقابت آنلاین اسلامی است شرکت کنند و همزمان با 10 هزار نفر در این بازی به رقابت بپردازند.

 

حجت الاسلام والمسلمین بنیسی تصریح کرد: بازی سفر جنجالی از پنج سبک بازی های رایانه ای دوبعدی تشکیل شده است و علاوه بر گرافیک و جلوه های دیداری و شنیداری بسیار جذاب، لحظات ناب و پرهیجانی را برای بازی بازهای خود به ارمغان می آورد و این بازی در رایانه ها و همچنین تبلت ها و گوشی های هوشمند اندرویدی قابل اجرا است.

 

وی با اشاره به این که نرم افزارهای بازی غالبا مورد مصرف کودکان و نوجوانان است، گفت: نرافزارهای بازی شرکت بنیسی طوری طراحی شده اند که مخاطبان آنها از سن 4 سال به بالا هستند.

 

این مبلغ حوزوی در پایان از عرضه چهارمین محصول شرکت رسانه گستر بنیسی تا یکسال آینده خبر داد و گفت: این محصول با عنوان عملیات انهدام 3(نفس گیرترین نبرد) نام گذاری شده است و محصول فاخری است که در سطح جهانی رقابت خواهد کرد./907/ت302/ی

ارسال نظرات