۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۳۲۵۵۷
مدیر مؤسسه عروج اندیشه ماندگار خبر داد؛

عرضه بیش از ۷۰۰ نوع نرم افزار دینی در نمایشگاه قرآن و عترت قم

مدیر مؤسسه عروج اندیشه گفت: بالغ بر 700 نوع نرم افزار در نمایشگاه قرآن و عترت استان قم عرضه شده که این محصولات از سوی 8 شرکت تولیدکننده نرم افزارهای دینی تهیه شده است.
عباس مصطفوی، مدیر مؤسسه عروج اندیشه ماندگار عباس مصطفوی، مدیر مؤسسه عروج اندیشه ماندگار

عباس مصطفوی، مسؤول غرفه اتحادیه نرم افزارهای اسلامی چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در حاشیه نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که نمایشگاه در ادامه نمایشگاه قرآنی سال های گذشته امسال نیز برپا شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه های قرآن پلی برای رسیدن مردم به قرآن است.

 

وی با بیان اینکه محتوایی بودن و قوی بودن نمایشگاه قرآن یکی از عوامل مهم استقبال مردم از این نمایشگاه ها است، افزود: نمایشگاه اگر دارای محتوای غنی و در راستای اغنای نیاز مخاطب برگزار شود، مردم را جذب می کند.

 

مدیر مؤسسه عروج اندیشه ماندگار توجه به کمیت و کیفیت در برگزاری نمایشگاه ها را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به کیفیت های مطلوب نیاز است از الگوها، روش ها و تکنیک های غنی تر و جذاب تر بهره گیری شود.

 

مصطفوی نمایشگاه های قرآنی را بستری برای ارتباط بیشتر مردم با قرآن برشمرد و ادامه داد: هر چه انسان بیشتر با قرآن و آموزه های قرآنی انس پیدا کند، به کمال و تعالی والاتری دست می یابد.

 

وی در پایان گفت: غرفه نرم افزارهای علوم اسلامی در نمایشگاه با هدف ارائه محصولات دینی به مخاطبان و مردم قرآنی دایر شده و بیش از 80 درصد محصولات عرضه شده نیز در خود استان قم تولید می شود.

 

مسؤول غرفه اتحادیه نرم افزارهای اسلامی چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت با بیان این که بیش از 70 درصد محتواهای نمایشگاهی در سطح کشور از قم تأمین می شود، بیان داشت: اندکی ذوق و سلیقه می تواند بار معنوی نمایشگاه های قرانی را افزایش داده و مخاطبان بسیاری را با آثار و دستاوردهای قرآنی آشنا کند.

 

وی همچنین برپایی نمایشگاه های قرآنی در سطح کشور را بسیار مفید و ضروری برشمرد و افزود: تحقق این امر نیازمند یاری مسؤولان و ایجاد فرصت ها، امکانات و بسترهای مناسب است.

 

مصطفوی در پایان با اشاره به این که غرفه اتحادیه نرم افزارهای اسلامی چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت نرم افزارهایی با موضوعات دینی، تفسیری، حدیثی، سخنرانی، علمی، احکام و تمام حوزه های علوم اسلامی را برای عرضه به مخاطبان به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: بالغ بر 700 نوع نرم افزار در نمایشگاه عرضه شده که این محصولات از سوی 8 شرکت تولیدکننده نرم افزارهای دینی تهیه شده است./907/ت302/س

ارسال نظرات