۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۳۲۲۵۵
در آستانه ماه مبارك رمضان؛

۱۶۵ مبلغ دینی به شهرستان فسا اعزام شدند

رییس اداره تبلیغات اسلامی فسا از اعزام ۱۶۵ نفر مبلغ و بانوی مبلغ به مساجد شهر و روستا و ادارات در ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعزام مبلغ، تبليغ

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس، حجت‌الاسلام احمد نجفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی فسا امروز، ۲۴ خرداد در تشریح فعالیت‌های این اداره در ماه رمضان از اعزام ۱۶۵ نفر مبلغ و بانوی مبلغ به مساجد شهر و روستا و ادارات در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

وی افزود: هدف مهم از اعزام مبلغان دینی به مساجد، آشنایی آحاد مختلف جامعه به‌ویژه جوانان با مباحث دینی و مفاهیم انسان ساز قرآنی، بهره‌گیری بیشتر از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان است.

 

حجت‌الاسلام نجفی بر دستورالعمل فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی روحانیون مبلغ در ماه رمضان رویکرد استحکام‌بخشی به مسائل اعتقادی و مذهبی مردم و ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی فسا فعالیت‌های قرآنی و محافل انس با قرآن و اجرای مراسم لیالی قدر را از مهم‌ترین فعالیت‌های ماه مبارک رمضان خواند و گفت: روحانی و مبلغ وقتی کلامش تأثیر و گیرایی لازم را دارد که خودش قبل از مردم، عامل به حرف‌هایش باشد و در مقام عمل، مبلغ کلام وحی و بیانات ائمه اطهار(ع) باشد./919/102/ب2

ارسال نظرات