۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۳۱۸۴۴
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

نام‌نویسی نهمین دوره مسابقات سراسری نورالهدی در خراسان جنوبی

سرپرست اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از آغاز نام‌نویسی نهمین دوره مسابقات سراسری نورالهدی در این استان خبر داد.
نورالهدی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدرضا اشرفی سرپرست اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: نهمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم با عنوان نورالهدی(9) در دو رشته تفسیر جزء 30 و تفسیر اجزاء 27،28و 29 قرآن کریم و بر مبنای کتاب شریف تفسیر نمونه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در یکی از رشته‌ها شرکت کرده و امکان ثبت‌نام در دو رشته از سوی شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

 

بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات تا 15 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانیwww.telavat.com و یا پایگاه اینترنتی اداره امور قرآنی استان به نشانی www.ghuran.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

اشرافی ابراز داشت: آزمون این دوره از مسابقات 12 آذرماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: جوایز این دوره از مسابقات همانند سال گذشته به صورت استانی اهدا می‌شود به این صورت که نفرات برگزیده هر استان در هر یک از رشته‌ها بر اساس کسب حد نصاب امتیازات تعیین خواهد شد.

 

سرپرست اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: به نفرات برتر گواهینامه مسابقات نورالهدی به همراه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد./922/101/ب3

ارسال نظرات