۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۳۱۸۲۸
معاون سپاه استان البرز:

ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی هدف برنامه‌های اجتماعی کرج است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان البرز گفت: در ماه مبارک رمضان در پارک ها، بقاع متبرکه و تفرجگاه‌های ۵۰ نقطه از شهر از مردم پذیرایی می‌شود.
سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، داود پاشایی با اشاره به برنامه های فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های خاص بسیج می‌توان از طریق تبلیغات محیطی و فضاسازی ارزشی در اماکن مختلف شهر، خوبی‌ها و راهکارهای اجتناب از بدی را معرفی کرد.

 

وی با اشاره به مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری کرج با بسیج و سپاه افزود: در ماه مبارک رمضان در پارک ها، بقاع متبرکه و تفرجگاه های 50 نقطه از شهر از مردم پذیرایی می‌شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز برگزاری نماز جماعت، توزیع افطاری ساده و همچنین نمایش فیلم را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده عنوان کرد و گفت: این معاونت با بهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان در حوزه سبک زندگی به بررسی مشکلات مردم می‌پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است خاطرنشان کرد: از آنجایی که پایبندی به ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی از جمله مسائل مهمی است که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، امید است در جهت ایجاد فضاهای گردشگری و همچنین ترویج سلامت معنوی گام های موثری برداشته شود.

 

پاشایی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تا پایان فصل تابستان برای شهروندان و گردشگران ادامه دارد./922/101/ب3

ارسال نظرات