۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۷۹۳
امام جمعه شبستر:

عربستان در سکوت مجامع مدعی حقوق بشر از هیچ جنایتی فروگذار نیست

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه تمام جنایت‌های عربستان با حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر انجام‌گرفته است، گفت: عربستان به‌ ظاهر مسلمان به پشتوانه آمریکا در منطقه به جنایت های خود ادامه می هد.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت‌الاسلام‌ سیفعلی محمد زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز, با اشاره به شیطنت‌های دشمنان در منطقه به‌ ویژه یمن، سوریه و عراق، اظهار داشت: عربستان سعودی به‌ ظاهر مسلمان، اما خائن به اسلام و رسول‌الله است.

 

وی با بیان اینکه تمام جنایت‌های عربستان با حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر انجام‌ گرفته است، ابراز داشت: عربستان به‌ ظاهر مسلمان به پشتوانه آمریکا و اسرائیل به بهانه دفاع از اسلام در مقابل قرآن قرار گرفته و دست به جنایات فجیع در یمن، سوریه و عراق می‌زند.

 

امام‌جمعه شبستر با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در مبارزه با تروریسم در کشورهای منطقه، اضافه کرد: فلوجه در محاصره نیروهای عراق درآمده و در شرف آزادی بود که آمریکا و اسرائیل با شیطنت‌های جدید خود مانع از آزادی فلوجه از دست داعشی‌های ملعون شدند.

 

وی با بیان اینکه نباید شیطنت‌های آمریکا را فراموش کنیم، تصریح کرد: باید به دشمنان و جهانیان ثابت شود که ما ملت ایران در مقابل تمام شیطنت‌ها در دفاع از اسلام و قرآن ساکت نخواهیم ماند و از جان و مال خود در دفاع از اسلام و قرآن دریغ نخواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام محمدزاده با تأکید بر اینکه برای زنده ماندن اسلام و قرآن از همه‌ چیزمان خواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا پرچم اسلام را با دست مبارک حضرت ولی‌عصر(عج) در سراسر جهان برافراشته سازیم و کفر را از روی زمین برچینم و مستضعفان جهان را تعالی‌ بخشیم.

 

وی افزود: امروز نیز باید با جان و مال خود از اسلام دفاع کنیم، در شرایط کنونی مسلمانان در سوریه و عراق نیاز دارند که هر چه از دستمان بر می‌آید چه جانی، چه مالی و جنسی مدافعان حرمین را یاری و حمایت کنیم چرا که اگر امروز غفلت کنیم فردایی برای جبران نخواهد بود.

 

حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر اهمیت دفاع از اسلام، افزود: بیش از هزار سال است که حوزه‌های علمیه با شرایطی خاص از اسلام دفاع کرده و دفاع خواهن کرد، امروز نیاز است با تأسیس حوزه‌های علمیه قدرتمند پایه‌های اسلام را تقویت کرد، چنان‌ که امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه خود تأکید می‌کند که از حوزه‌های علمیه حمایت شود و این نباید فراموش شود.

 

وی در پایان اقدام سازمان ملل را در حذف عربستان جنایتکار از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان تأسف‌بار و مایه‌ای ننگی بر پیشانی سازمان به‌ اصطلاح مدافع حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: امید است این رژیم سفاک به نتیجه جنایت‌های خود رسیده و از هم‌ پاشیده شود./854/302/ب2

ارسال نظرات