۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۴۳۱۶۶۶

بی‌اعتمادی صهیونیست‌ها به پلیس اسرائیل به ۸۴ درصد رسید

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی نارضایتی ساکنان اراضی اشغالی از پلیس رژیم صهیونیستی به ۸۴ درصد افزایش یافته است.
پلیس اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه دو اسرائیل گزارش داد که میزان نارضایتی صهیونیستها از عملکرد مقامات مجری قانون رژیم صهیونیستی طی 17 ماه گذشته از 69 درصد طی 17 ماه گذشته به 84 درصد در هفته‌های اخیر رسیده است.

 

شرکت بوزیلا که در عرصه خدمات اینترنتی فعال است با ارائه این اطلاعات اعلام کرد: پلیس به عنوان یک نهاد فاسد در بین مردم دیده می‌شود که مدیران آن نیز به دلایل مختلف شایسته پست خود نیستند.

 

با توجه به افشای فساد مالی و اخلاقی مختلف از مقامات پلیس صهیونیستی در سالهای اخیر این حجم از نارضایتی چندان دور از ذهن نیست.

 

با اینحال رونی آلشیچ، رییس اداره پلیس ماه گذشته با شکایت از وضعیت موجود مدعی شد که مجریان قانون در اسرائیل به کیسه بوکس رسانه‌ها تبدیل شده‌اند. با اینحال انتشار اخبار و تصاویر مربوط به بدرفتاری نیروهای پلیس اسرائیل با مردم و بخصوص اعراب و مهاجران آفریقایی موضوعی نیست که به راحتی به فراموشی سپرده شود.

 

توصیه ماه می آلشیچ درباره رسانه‌ای نشدن پرونده اختلاس همسر نتانیاهو نیز با انتقاد شدید رسانه‌ها مواجه شد.

 

شرکت بوزیلا به این مسئله اشاره کرد که برآوردها حاکی از آن است که علت کاهش اعتماد اخیر به پلیس مربوط به آلشیچ است. بوزیلا دراین باره گفت: اظهارنظرات درباره پلیس حاکی از این اعتقاد است که آلشیچ یک بله‌قربان‌گو برای نتانیاهو است و یک رییس پلیس مستقل به شمار نمی‌رود./982/ب102/د

ارسال نظرات