۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۴۳۱۲۳۳
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مسؤولان در خدمت به مردم فعالانه و مسؤولانه عمل کنند

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه مسؤولان خدمتگزار مردم هستند، گفت: مسؤولان در خدمت به مردم فعالانه و مسؤولانه عمل کنند و امور به صورت انقلابی و جهادی به انجام برسد.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان بانک انصار با گرامیداشت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: رمضان به تعبیر امام راحل ماه ضیافت الهی است و توجه به معنویات و خلوص قلب در بندگی خداوند متعال بسیار مورد تأکید است.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: مسؤولان خدمتگزار مردم هستند و خدمت به مردم همچون عبادت است، باید در انجام وظیفه و امور محوله فعالانه و مسؤولانه ظاهر شد.

 

وی ادامه داد: باید کارها و امور بصورت جهادی و انقلابی به انجام برسد و این روحیه جهادی در میان همه کارکنان ارگان های مختلف گسترش یابد.

 

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی با تقویت روحیه انقلابی و حرکت جهادگونه امکان پذیر است، از این رو باید نسبت به اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی مجدانه عمل کرد.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: امروز فرهنگ اقتصاد مقاومتی در روابط بین المللی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور اثرگذار بوده و راهگشای گذر از مشکلات و معضلات موجود در جامعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال وابسته ساختن دیگر کشورها بوده و قصد دارند طوق بندگی را بر گردن کشورهای تحت سلطه خود بیفکنند، از این رو از استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ملت ایران واهمه دارند.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: به منظور سربلندی و عزت و اقتدار بیش از پیش ملت ایران باید به ارزش های انقلابی و اسلامی و بیانات رهبر معظم و بصیر انقلاب پایبند بود و در راستای تحقق اهداف متعالی پیش رو گام برداشت.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: امید است ماه مبارک رمضان بستری برای کسب تقوا و بینش الهی بوده و مسلمانان با دستیابی به درک عمیق تر از آموزه های دینی در جهت تقرب به خداوند سبحان گام بردارند و حامی ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی باشند./857/202/ب2

ارسال نظرات