۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۳۰۹۲۶
امام جمعه موقت اهواز:

ولنگاری فرهنگی عدم ایستادگی مناسب در برابر شبیخون دشمنان است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به لزوم پذیرش جنگ فرهنگی از سوی مسؤولان فرهنگی، گفت: ولنگاری فرهنگی بی توجهی و عدم ایستادگی در برابر هجوم و شبیخون فرهنگی دشمنان است.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده در سوميين همايش ولايت

حجت الالسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: همگان به ویژه مسؤولان فرهنگی کشور باید جنگ فرهنگی با استکبار را مورد پذیرش قرار دهند تا پس از آن بتوانیم چگونگی دفاع و نیز هجوم و جلوگیری از ولنگاری فرهنگی را مورد بحث قرار دهیم.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه ولنگاری فرهنگی پس از بی توجهی و انکار هجوم فرهنگی دشمن صورت می گیرد، ابراز داشت: در این راستا نفوذ گام به گام دشمن در فرهنگ، اعتقادات و سبک زندگی و بی تفاوتی و سکوت مسؤولان فرهنگی، ولنگاری فرهنگی را در پی خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه نخست مسؤولان فرهنگی باید جنگ فرهنگی و تلاش دشمن برای نفوذ را مورد اذعان و پذیرش قرار داده و به رویارویی با آن گام بردارند، افزود: امیدواریم مسؤولان فرهنگی چشم خود را به واقعیت ها و تلاش دشمن در تغییر فرهنگ و سبک زندگی گشوده تا با استفاده از فرهنگ غنی و اصیل خود در برابر این تهاجم ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی به معنای بی تفاوتی و عدم ایستادگی مناسب در برابر شبیخون فرهنگی است، تصریح کرد: ولنگاری فرهنگی یعنی بستن چشم ها در برابر حقایق و بی توجهی به آنها و تحت عنوان آزاد بودن جامعه اجازه هجوم و شبیخون فرهنگی را به دشمنان بدهیم./9456/302/ب2

ارسال نظرات