۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۳۰۵۶۶
یکی از علمای عراق:

دولت‎های ظالم منطقه با داعش متحد شده‎اند

یکی از علمای عراق برخی کشورهای منطقه را ظالم و همدست گروه ترویستی داعش توصیف کرد.
یت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق امروز طی نشستی که در دفترش در کربلا برگزار شد، به بررسی آخرین تحولات این کشور پرداخت و گفت: جریان‎های تروریستی و تکفیری با برخی از دولت های ظالم در منطقه و گروهک‎های فاسد متحد شدهاند، بر این اساس هیچ گونه تاخیری برای نابودی آن نباید کرد.

 

وی تاخیر در نابودی داعش را به زیان جهانیان دانست و  افزود: با تاخیر در نابودی تروریسم به فاجعه انسانی نزدیک‎تر می شویم.

 

این عالم عراقی تصریح کرد: برخی از کشورهای سرکش به صورت آشکار از جریان‎های تکفیری حمایت می کنند و همچنین برخی از گروهک و جریان‎های مکار درپی نزدیک شدن به اهل سنت عراق هستند.

 

وی با اشاره به حکم اعدام 14 تن از شیعیان عربستان ادامه داد: برخی از کشورهای منطقه با صدور احکام اعدام گروهی شیعیان درپی ایجاد فتنه و نفاق طائفه‎ای است.

 

آیت الله مدرسی ایجاد فتنه طائفه‎ای را از بدترین سلاح‎های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای شکست مقاومت اسلامی دانست و تصریح کرد: دولت‎های منطقه با توجه به تلاش فراوان برای ایجاد تفرقه در سوریه، عراق و یمن نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

وی ماه مبارک رمضان را ماه مناسب برای دستیابی به پیروزی خواند و تصریح کرد: به زودی دشمنان با شکست مواجه خواهد شد./994/ب902/د

ارسال نظرات