۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۳۰۲۶۵
امام جمعه شاهین دژ:

بنیانگذار انقلاب هیچگاه سر تعظیم در برابر قدرت های استکبار فرود نیاورد

امام جمعه شاهین دژ با تأکید بر این که بنیانگذار انقلاب هیچگاه سر تعظیم در مقابل قدرت های استکبار فرود نیاورد، گفت: عزت از آن کسانی است که راه امام و اهداف ایشان را دنبال می کنند.
امام خمینی

حجت الاسلام نبی باقری،امام جمعه شاهین دژ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، یکی از ویژگی های بارز حضرت امام(ره) را صراحت در بیان مواضع انقلابی دانست و گفت:حضرت امام خمینی(ره) روحیه ی نبوی و علوی داشت و این روحیه را در نفس خود آمیخته و با عنایت پروردگار یک قدرت الهی بود.


حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه الگوی حضرت امام خمینی (ره) ائمه  معصومین(ع)بودند، افزود:حضرت امام (ره) هیچگاه دو بعدی سخن نمی گفت و در کلام ایشان همواره اسلام و قرآن باهم و در کنار هم تجلی داشت.


وی با بیان اینکه  کلام معمار کبیر انقلاب نبوی بود، گفت:حضرت امام(ره) به باورهای دینی اعتقاد داشت و با اعتماد به مردم هیچ گاه به قدرت های مستکبر اعتنایی نداشت.


امام جمعه شاهین دژ با اشاره به اینکه عده ی بسیاری در کشور داعیه ی پیروی از خط امام را دارند،تصریح کرد: ملاک تشخیص صداقت این افراد در ادعایشان تقوا و خداترسی است.


حجت الاسلام باقری با تأکید بر این که  بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران هیچگاه سر تعظیم در مقابل قدرت های استکبار فرود نیاورد، ادامه داد: کسانی انقلابی ماندند که سیره حضرت امام را دنبال می کنند، همیشه عزت از آن کسانی است که راه امام و اهداف ایشان را دنبال می کنند.


مدیر حوزه علمیه شاهین دژ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه عاملی امام خمینی را محبوب قلب ها کرده بود،گفت: حضرت امام (ره) هیچ گاه به منافع شخصی خود توجه نمی کرد و هرچه می خواست برای امت و اسلام و قرآن بود.


وی با بیان اینکه همسویی اهداف و آرمان های حضرت امام  در جهت رضای پروردگار مایه عزت و عظمت ایشان شد، اظهار داشت :امام نه تنها به ایران بلکه به دنیا خدمت می کرد و هدفش این بود که همه عزتمند زندگی کنند و برده  کسی نباشند.


امام جمعه شاهین دژ افزود: اگر امروز جوانان اروپایی به اسلام متمایل می شوند به برکت روش و منش حضرت امام است که روز به روز عزت ایشان را در دنیا افزون تر می کند./936/ت302/ج1

ارسال نظرات