۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۳۰۱۳۴
مسؤول سازمان بسیج دانش ‎آموزی سپاه حضرت ولی‎عصر:

دشمن به دنبال وارونه کردن و به حاشیه راندن اندیشه های امام خمینی است

مسؤول سازمان بسیج دانش ‎آموزی سپاه حضرت ولی‎عصر با اشاره به این که دشمن به دنبال وارونه کردن و به حاشیه راندن اندیشه های امام خمینی(ره) است، گفت: امام شخصیتی جهانی با افکاری ناب برای جهانیان است.
حجت الاسلام هادي زرشناس، مسؤول سازمان بسيج دانش‎آموزي سپاه حضرت ولي‎عصر(عج)

حجت الاسلام هادی زرشناس، مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، ابراز داشت: افکار، رهنمودها و اندیشه های امام راحل(ره) شالوده و اساس مبانی انقلاب اسلامی هستند.

 

مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه هر انقلابی مبانی فکری خاص خود را دارد،  گفت: امام خمینی(ره) رهبر اصلی و فکری انقلاب اسلامی است که بارها رهبر معظم انقلاب بر چنین مطلبی اشاره کردند.

 

حجت الاسلام زرشناس اندیشه های ناب امام خمینی(ره) را مانعی در برابر تلاش ها برای انحراف و از میان بردن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دشمن برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی افکار، عقاید، خط مشی و اندیشه امام را به انزوا و حاشیه می راند تا اندیشه ها و شخصیت ایشان کمتر در جامعه ظاهر شود.

 

این مقام مسؤول اندیشه های امام خمینی(ره) را از بین برنده تاریکی های انحراف در انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: افکار، عقاید، خط مشی و اندیشه و رهبری امام در رهبر معظم انقلاب نمود دارد و با هدایت ایشان به انزوا و حاشیه راندن اندیشه های امام از سوی دشمنان غیرممکن است و ناتوانی دشمنان در این زمینه آنها را به وارونه جلوه دادن افکار امام و تحریف آنها سوق می دهد تا زمینه را برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی مهیا کنند.

 

مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه منشأ اندیشه ها و افکار امام امت آموزه های اصیل دین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: تنها سخنان موجود امام راحل(ره) در کتاب ها و وصایای ایشان را باید به عنوان افکارشان پذیرفت.

 

حجت الاسلام زرشناس ابراز داشت: تفکر امام خمینی(ره) درباره استکبار جهانی «وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» و « أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم» و عدم اعتماد به وعده های دروغین استکبار، دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالم است.

 

این مقام مسؤول در ادامه امام را شخصیتی جهانی با افکاری ناب برای جهانیان دانست و تصریح کرد: ثمرات انقلاب امام خمینی(ره) در همه دنیا قابل مشاهده است و در اندیشه های ایشان بدبینی و بی اعتمادی به استکبار و ایستادگی در برابر آنها و ایمان به صدق وعده های الهی و عدم دلهره و ترس وجود دارد.

 

وی با ابراز تأسف از برخی افراد و حتی نزدیکان امام که برخلاف افکار و اندیشه های ایشان جرکت می کنند، گفت: این افراد اندیشه های امام در رویارویی با رژیم صهیونیستی و آمریکا و مکاتب غربی را مرور کنند و برخی اکنون اندیشه های امام را منحصر در دوران خود می شمارند که بزرگترین ظلم به ایشان است.

 

مسؤول سازمان بسیج دانشآموزی سپاه حضرت ولیعصر(عج) در پایان با اشاره به اینکه عده ای تلاش می کنند تا نام امام خمینی(ره) را در موزه ها نگه دارند، تصریح کرد: افکار و اندیشه های ایشان برگرفته از قرآن کریم و متعلق به همه دوران ها است و پیاده سازی آنها در جامعه حلال مشکلات خواهد بود./9456/302/ب2

ارسال نظرات