۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۲۹۳۲۳
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت برنامه های قرآنی است

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت برنامه های قرآنی است، گفت: با برنامه ریزی و هدف مشخص باید در این راستا تلاش کرد.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست خانه های نور استان، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تقویت معنویت در جامعه است.

 

وی با تأکید بر تقویت برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان، افزود: برای تقویت برنامه های قرآنی باید هدف و چشم انداز تعیین شود.

 

حجت الاسلام موسوی استمرار برنامه های قرآنی را زمینه ساز انس بیشتر با قرآن و معرفی بهتر آن بیان کرد و اظهار داشت: در این راستا باید برنامه محوری، استمرار و ارتباط با والدین مورد توجه قرار گیرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه عنوان کرد: برنامه های محوری بستر تحقق اهداف و برنامه های قرآنی در جامعه است.

 

وی با اشاره به فعالیت 25 خانه نور در مساجد لرستان، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، جزء خوانی، طرح تفسیر کوتاه جزء چهارم، جلسات سنتی قرآن، اجرای طرح تلاوت نور ماه مبارک رمضان در خانه های نور برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی اجرای طرح تجوید و صلاة و اجرای یک شب در هفته بحث نهج البلاغه از دیگر برنامه های خانه های نور در ماه مبارک رمضان بیان کرد و افزود: طرح تفسیر کوتاه جزء چهارم نیز در 16 خانه نور استان برگزار می شود./9451/203/ب2

ارسال نظرات