۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۲۹۳۰۴
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

نتایج اولیه آزمون پذیرش حوزه های علمیه اعلام شد

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از اعلام نتایج اولیه آزمون پذیرش حوزه های علمیه برادران خبر داد.
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعلام نتایج اولیه آزمون پذیرش بلند مدت حوزه های علمیه برادران برای سال تحصیلی 96-95 خبر داد و گفت: داوطلبان شرکت کننده می توانند جهت اطلاع از نتیجه آزمون خود به آدرس اینترنتی http://www.howzeh-qom.ir مراجعه کنند.

 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: باتوجه به اعلام نتايج اوليه آزمون پذيرش حوزه های علميه، داوطلبان قبول شده می توانند با مراجعه یا تماس با معاونت آموزش حوزه علمیه استان یا مدارس علمیه قبول شده، جهت تعيين نوبت مصاحبه اقدام کنند.

 

حجت الاسلام خدری تعداد شرکت کنندگان آزمون سال 95-96 در دو منطقه استان را 350 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد 250 نفر از داوطلبان ورود به حوزه علمیه در بوشهر و 100 نفر در کنگان برای شرکت در آزمون حضور پیدا کردند.

 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ابراز داشت: از تعداد شرکت کننده در این آزمون پس از امتحان کتبی و مصاحبه شفاهی حدود 150 نفر از داوطلبان پذیرش خواهند شد.

 

حجت الاسلام خدری تعداد مدارس علمیه استان بوشهر را هشت مدرسه عنوان کرد و گفت: از این تعداد مدارس، شش مدرسه به صورت بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت است./833/203/ب3

 

ارسال نظرات