۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۲۸۷
مدیر حوزه علمیه خواهران سیریک:

حوزه علمیه سیریک تمام توان خود را جهت همکاری با تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ بکار می گیرد

مدیر حوزه علمیه خواهران سیریک گفت: حوزه علمیه این شهرستان تمام توان خود را جهت همکاری با اداره تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ به کار می گیرد و خواهران طلبه ممتاز را با هدف بیان احکام بانوان به روستاها اعزام می کند.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، صغری ذاکری مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سیریک در یدار با حجت الاسلام احمد خلیلی رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت:‌حوزه علمیه تمام توان خود را جهت همکاری تمام وکمال با اداره تبلیغات اسلامی به کار خواهد گرفت و خواهران طلبه ممتاز را جهت بیان احکام بانوان به روستاها اعزام می کند.


 

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه سجام تصریح کرد: به روز رسانی و افزایش آمار شبکه تبلیغی، تسهیل و تسریع در امر شناسایی و جذب روحانیون، اعزام و توزیع مناسب مبلغین، حذف روش های سلیقه ای در امر تبلیغ، رتبه بندی روحانیون با هدف آگاهی و شناخت از توان مبلغین از جمله مزایای راه اندازی این سامانه است.


 

وی ادامه داد: مبلغان با ثبت‌ نام در این سامانه، ساماندهی الکترونیکی می‌شوند و همچنین می‌توانند مکاتبات خود را از این سامانه انجام دهند که در مناسبت‌های مختلف سال بتوان در اعزام از آن‌ها استفاد کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی سیریک گفت: عموم مبلّغان، فضلا، ائمه جمعه و جماعات، وعّاظ، طلاب و روحانیون شاغل در ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و مبلغان مستمر اعم از سازمان تبلیغات اسلامی و یا سایر ارگان‌ها می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند.


 

حجت الاسلام خلیلی از همه روحانیون خواست تا با مراجعه به سامانه مذکور ثبت نام  و کد تبلیغی خود را دریافت کنند.


 

وی همچنین افزود: از این پس، تمام امورات اعزام روحانیون از طریق سامانه مذکور صورت می پذیرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی سیریک گفت: سامانه سجام در راستای ساماندهی هر چه بهتر مبلغین در سراسر کشور راه اندازی شده و هدف آن انسجام و هدف بخشی به امر تبلیغ است . 

 

وی با بیان اینکه تلاش می شود در سطح شهرستان سیریک امر تبلیغ به بهترین شکل ممکن صورت گیرد تصریح کرد: هر جا که روحانی و مبلغ بوده در آنجا آمار ناهنجاری های اجتماعی به حداقل رسیده و مبلغین و روحانیون نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی دارند.

 

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه امسال سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به راه اندازی سامانه سجام برای ساماندهی مبلغین کرده گفت: امید است با راه اندازی این سامانه شاهد توسعه هر چه بهتر فرهنگ دینی در سطح جامعه باشیم. 

 

وی ادامه داد: این سامانه در یکسان‌سازی اعزام مبلغ در کشور و ساماندهی و تسهیل در اعزام مبلغان کشور طراحی و راه‌اندازی شده است.

 

رییس تبلیغات اسلامی سیریک در پایان گفت: ترویج و تعمیق آموزه‌های دینی را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مبلغان عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی این سامانه کمک شایانی به عملکرد بهتر در اعزام مبلغان خواهد کرد./851/202/ب3

 

ارسال نظرات