۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۲۹۰۸۱
فرمانده سپاه درمیان:

دشمن دین و اعتقاد ملت ایران را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه نفوذ خود می‌داند

فرمانده سپاه شهرستان درمیان گفت: دشمن "دین" و "اعتقاد" ملت ایران را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه نفوذ خود می‌داند.
دشمن

به گزارش خبرگزاری رسا خراسان جنوبی، سرگرد حسین خدادادی صبح امروز در جمع خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان درمیان اظهار داشت: رمز موفقیت ما در عملیات بیت المقدس پشتیبانی از ولایت فقیه بود و باید اکنون گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

 

وی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، عملیات بیت‌المقدس را از عملیات‌های غرورآفرین دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: عملیات بیت‌المقدس از عملیات‌های بزرگ و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس محسوب می‌‌شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان درمیان افزود: رزمندگان در دوران جنگ همواره گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب (ره) بودند و برای اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان و رزمندگان اسلام باشیم باید از فرمان‌های ولی امر مسلمین اطاعت کنیم.

 

خدادادی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه شرعی است و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم، بیان کرد: دشمن عنصر دین و اعتقاد درونی ملت ایران را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه نفوذ خود می‌داند و از همه ابزارهای تبلیغاتی برای کمرنگ کردن اعتقاد ملت ایران استفاده می‌کند.

 

وی با بیان اینکه ایجاد کردن و سپس توسعه یک فرهنگ در میان یک جامعه فعالیتی تدریجی و زمان‎بر است، گفت: البته بعضی از حوادث تاریخ در ایجاد و گسترش یک فرهنگ نقش تسریع کننده‎ای دارند و در خصوص توسعه و گسترش شهادت در جوامع، حوادث بزرگی نظیر حماسه عاشورا، نهضت‎ها و قیام‎هایی که بعد از آن در طول تاریخ تشیع به وقوع پیوسته و در زمان معاصر، پدیده انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و سپس جنگ تحمیلی و دفاع مقدس 8 ساله در رشد و تسریع و گسترش فرهنگ شهادت در میان جوامع نقش داشته‎اند./922/101/ب3

ارسال نظرات