۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۲۹۰۳۰
جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان:

مسؤولان و جوانان از جانبازان الگو گیرند

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به صبر و ایستادگی جانبازان الگو برداری آنها از سوی مسؤولان و جوانان را خواستار شد.
اعتقادات جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار محمود معین پور، جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در حاشیه مراسم روز سوم و هفتم اسوه صبر و استقامت جانباز شهید سردار اسماعیل طرفی که پیش از ظهر امروز در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، با اشاره به این که جان فشانی شهدا کاری بزرگ و عاملی در بیمه شدن انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: اجر و مقام جانبازان  نیز در این باره بسیار والا و غیر قابل مقایسه است.

 

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به این که جانباز شهید سردار اسماعیل طرفی در حدود 25 سال بستری تنها ذکر خدا و استقامت و ایستادگی بر زبانش جاری بود، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از شهدا و جانبازان الگو بگیرند.

 

سردار معین پور با بیان ناتوانی و مشکلات جسمی جانبازان تصریح کرد: علی رغم این مشکلات در دفاع از دین، انقلاب اسلامی و حریم ولایت از پیش قراول هستند و آرزو دارند که با همین جسم خدمتی برای نظام اسلامی کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به ضرورت الگوبرداری نسل جوان از جانبازان و شهیدان برای آشنایی بهتر با این عزیران ابراز داشت: آشنایی بیشتر با این بزرگوران، مراوده و گوش دادن به سخنان آنها جوانان را در الگوبرداری صحیح یاری می کند.

 

وی در پایان گفت: جوانان ما آیندگان و صاحبان انقلاب اسلامی هستند و باید راه جانبازان و شهدا و ایثارگران از جمله جانباز شهید اسماعیل طرفی را ادامه دهند.

 

گفتنی است، اسوه صبر و استقامت سردار جانباز شهید اسماعیل طرفی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که سال 1367 و در عملیات کربلای 5 در شلمچه قطع نخاع 70% گردید و پس از تحمل 27 سال درد و رنج در 31 اردیبهشت ماه سال جاری در بیمارستان مهر اهواز به یاران شهیدش پیوست و در گلزار شهدای شهرستان شوش به خاک سپرده شد./9456/203/ب3

ارسال نظرات