۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۲۸۹۴۸
روحانی اهل تسنن لبنان:

تکفیری‎ها پل عبور دشمنان از امت هستند

رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان از تکفیری ها به عنوان بزرگترین خطر برای جهان اسلام یاد کرد.
شيخ هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هشام منقاره از روحانیان اهل تسنن و رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان، عید مقاومت و آزادی و شانزدهمین سالروز خروج اشغالگران صهیونیستی از جنوب لبنان را تبریک گفت و افزود: یادبود مقاومت و آزادی از روزهای استثنایی در تاریخ لبنان و اعراب و مسلمانان است. در این روز، ذلت و خواری مزدوران و پیروزی حق بر باطل که نتیجه سال ها فداکاری در چارچوب شهادت و جراحت و اسارت و درد و رنج بود را گرامی می داریم.

 

وی افزود: روز مقاومت و آزادی الگوی زنده ای است که باید برای آزادی سایر مقدسات از آن استفاده کرد. این الگو سبب سربلندی و عزت و کرامت امت به شمار آمده و به همین دلیل است که استکبار جهانی و توطئه های عربی برای سرنگونی آن تلاش می کنند. 

 

شیخ منقاره از تکفیری ها به عنوان بزرگترین خطر برای امت اسلامی یاد کرد و ادامه داد: گروه های تکفیر و قتل و جنایت به مثابه پل عبور دشمنان از امت بوده و رژیم صهیونیستی و قدرت های شرارت و استکبار جهانی با استفاده از این گروه ها درصدد گسترش فتنه مذهبی و طایفه ای و جنگ داخلی در جوامع ما هستند.

 

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: تروریستی خواندن مقاومت از سوی توطئه گران عرب بر ذلت و خواری آنان افزود و بیش از گذشته بر طبل رسوایی خود کوبیدند./980/ب903/د

ارسال نظرات