۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۲۸۳۸۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

ضرورت تبیین حقایق دوران دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر ضرورت بیان حقیقت جنگ و دفاع مقدس برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، گفت: با تبیین و ترویج ارزش های اسلامی و بیان حقایق دوران دفاع مقدس باید باورها و اعتقادات جوانان را تقویت بخشید.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: دوران دفاع مقدس برای ما سراسر درس است.

 

وی با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس، افزود: روحانیت استان لرستان همچون دیگر نیروها در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند و همواره در صحنه حاضر بودند.

 

رضایی با اشاره به فرموده امام راحل که ما همچون امام حسین(ع) وارد جنگ شدیم و مانند این امام بزرگوار نیز از جنگ خارج می شویم، بیان داشت: این جمله به معنی کاری است که حضرت زینب(س) انجام داده اند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: روحانیت در صحنه رزم و صحنه تبلیغات هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته اند و امروز نیز حضور روحانیت در عرصه تبلیغ و تبیین حقایق دوران جنگ بسیار مهم و اثرگذار است.

 

وی با بیان این که کسانی که شهید شدند کار حسینی انجام دادند، خاطرنشان کرد: ما که توفیق شهادت را پیدا نکردیم باید راه شهدا را ادامه دهیم.

 

رضایی با تأکید بر ضرورت بیان حقیقت جنگ و دفاع مقدس برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، اظهار داشت: ما باید دوران دفاع مقدس را آنگونه که دیده ایم برای مردم توضیح دهیم.

 

وی با بیان این که دوران دفاع مقدس امانتی است که در دست ما است، گفت: با تبیین و ترویج ارزش های اسلامی و بیان حقایق دوران دفاع مقدس باید باورها و اعتقادات جوانان را تقویت بخشید.

 

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان دلیل سفر خویش به استان لرستان همزمان با سوم خرداد را احترام به شهدا، رزمندگان، ایثارگران و روحانیت این استان بیان کرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات