۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۲۷۹۴۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نیمه شعبان یادآور نقش ‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه نیمه شعبان یادآور نقش ‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، گفت: همانطور که امام غایب است اما فضایل و آثارش محسوس و ملموس، نقش آفرینی این سربازان نیز در تمام عرصه واضح و قابل حس است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، یکی از دغدغه‌های اهل تقوا را نماز دانست و خاطرنشان کرد: کسی می‌تواند از ظرافت‌های نماز بهره ببرد که نگاهش به دنیا نگاهی غریب و گذرا باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دنیا فانی و گذرا است، گفت: نگاه غریبانه، دل نبستن به دنیا، گره‌گشایی و ارائه خدمات به مردم، زمینه ساختن خانه‌های جاودانه در آخرت را به دنبال دارد.

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تبریک نیمه شعبان، این میلاد سراسر نور را حامل پیام مهمی دانست و اظهار داشت: نیمه شعبان حامل دو پیام بزرگ بیداری و آمادگی برای ظهور است.

 

این مقام مسؤول با بیان ویژگی های منتظران واقعی تصریح کرد: انتظار واقعی در بیداری، درس گرفتن از نهضت عاشورا، حفظ روحیه شهادت طلبی و پیرو ولایت و رهبری بودن تجلی پیدا می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه نیمه شعبان یادآور نقش ‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، گفت: همانطور که امام غایب است اما فضایل و آثارش محسوس و ملموس، نقش آفرینی این سربازان نیز در تمام عرصه واضح و قابل حس است.

 

وی پیوند سربازان گمنام امام زمان(عج) را با انقلاب اسلامی ناگسستنی دانست و افزود: نفوذ این سربازان به برکت الهی و ظرافت‌های معنویشان در سازمان‌های جاسوسی حتی خارج از مرز‌ها مانع از ترویج فساد، ترور، گسترش ظلم در جامعه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، یکم خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف را گرامی داشت و گفت: مصرف درست و به جا از تولیدات و بهینه سازی مصرف از اهداف مهم سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در این زمینه است.

 

این مقام مسؤول همچنین با بیان اینکه سوم خرداد یادآور رشادت‌های کسانی است که در آزادی خرمشهر نقش داشتند، گفت: با فتح خرمشهر وعده الهی تحقق یافت و این پیروزی یک اتفاق مهم با ایستادگی رزمندگان دفاع مقدس رقم خورد.

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه با نقد عملکرد دولت های سازندگی، اصلاحات، خدمت گذاری و اعتدال برخی اشکال های این دولت ها را بیان کرد و از رییس جمهوری خواست دولت اعتدال حرکت خود را بر اساس شعارهای انقلاب و اسلام دنبال کند./201/9457/ب1

ارسال نظرات