۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۲۷۷۳۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

دیدار با سران فرقه ضاله بهائیت جرمی نابخشودنی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، بهائیت را ابزار صهیونیسم معرفی کرد و گفت: مقابله با این فرقه ضاله به معنای مقابله با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شمردن و دیدار با سران آن به معنای به رسمیت شمردن رژیم اشغالگر قدس است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با انتقاد از دیدار فرزند یکی از مقامات کشور با سران بهائیت، این اقدام را جرمی آشکار دانست و گفت: دستگاه های نظارتی باید با چنین فردی برخورد قانونی کنند.

 

وی با اشاره به اين‌ که فرقه ضاله بهائيت و پيروان آن از پشتوانه کشورهايي چون آمريکا، اسرائيل، انگليس برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: اين فرقه به صورت مستقيم از سوی اسرائيل حمايت مي‌شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرقه بهائيت هديه شوم استعمارگران و انگليس است، خاطرنشان کرد: این فرقه ضاله محصول سياست هاي استعماري غرب است كه براي تغيير بنيان فکري، اجتماعي جوامع اسلامي تلاش مي‌كند.

 

وی با خطرناک توصيف کردن فعاليت هاي اين فرقه ضاله، گفت: دستگاه فرقه بهایی پيوستگي خاصي با سياست هاي مختلف خارجي داشته و اين کيفيت با گرويدن عنصر يهودي به آن، شدت گرفته است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بهائيت با رژيم صهيونيستي بيان داشت: قدمت روابط صميمانه و همکاري صهيونيست ها و دستگاه رهبري بهائيت از عمري به اندازه عمر اين فرقه برخودار است.

 

وی با بيان اين که فرقه ضاله بهائيت از حمايت همه جانبه کشورهاي استعمارگر برخوردار هستند، تصريح کرد: فعاليت هاي تبليغي اين فرقه ضاله بسيار خطرناک است بايد با برنامه ريزي مناسب در مقابل فعاليت هاي اين فرقه منحرف ايستادگي کرد.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرقه ضاله بهائيت نه مذهب است و نه تفكر، بلكه يك فرقه براي فعاليت هاي جاسوسي در كشور هاي مختلف تشكيل يافته است، گفت: در شرایطی که ضدیت این فرقه ضاله در مقاطع گوناگون با نظام اسلام آشکار شده است، متأسفانه برخی ها با سران این فرقه ضاله دیدار می کنند که این جرمی نابخشودنی است.

 

وی بهائیت را ابزار صهیونیسم معرفی کرد و افزود: مقابله با این فرقه ضاله به معنای مقابله با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شمردن و دیدار با سران آن به معنای به رسمیت شمردن رژیم اشغالگر قدس است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: استکبار جهانی برای مقابله با اسلام به ویژه جهان تشیع دست به هر ترفندی می زند تا اینکه تفکر ناب اسلامی به گوش جهانیان نرسد و حقیقت در پس پرده باقی بماند.

 

وی بهائیت را یک تشکیلاتى بین المللى دانست و یادآور شد: مقر این فرقه در اسرائیل است و بیشترین پیروان آن در آمریکا ساکن هستند و تشکیلات آنان در کلیه کشورهاى جهان به ویژه کشورهاى آفریقایى و آسیایى شعبه دارد و به تبلیغ خود مى پردازد.

 

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که ایجاد ادیان ساختگی همواره از ترفندهای استعمارگران برای منحرف‌کردن دینداری صحیح و جایگزینی آن با ادیان الهی مرسوم بوده است، افزود: بروز و ظهور عرفان‌های ظاهری در حوزه یهودیت و مسیحیت تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده و ملموس است.

 

وی فرقه های ضاله نظیر بهائیت را خطر بزرگی برای رشد اندیشه های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: عرفان های کاذب تلاش می کنند هویت دینی نسل جوان را از بین ببرند و افکار آنها را نسبت به اندیشه های غربی سوق دهند. 

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان نظام تنها به دنبال ضربه زدن به مبانی دینی جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز فرقه های ضاله که از سوی نظام سلطه حمایت می شوند با شیوه های تبلیغاتی گسترده تلاش می کنند ارزش های اسلامی را در جامعه ما کمرنگ کنند./950/302/ب2

ارسال نظرات